• nni

Vårbrudar -09 se hit!

Ni som vill snacka om allt mellan himmel o jord, gällande bröllop då förstås, o som planerar bröllop till våren, kan väl skriva här?

jag själv saknar trådar gällande vårbröllop.

Hur går planeringarna, har ni bokat något?
    själva har vi bokat fotograf, duoband, o så e lokal på ingång.

När gifter ni er? här så e 18/4 satt.
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-01 15:40
    Nu så är jag höstbrud istället!
    Lycka till alla vårbrudar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-12 13:49
    Jag e nog tbx igen :)

• Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!
  • Pidis

Jag förstår dig verkligen. Inte roligt alls mina systrar har knappt engaerat sig alls heller men min vän har gjort det. Ska bli skönt att komme till henne i helgen och få prata ev sig lite.

nni skrev 2008-09-26 13:28:41 följande:
    Tillägg - E besviken just nu!Får väl ta ett snack med henne! När hon har tid :/
  • nni

Hoppas det känns bättre Pidis.
    Det här med tärnor alltså... :P

Var iaf en tur o kikade på lokal o kyrka igen idag, (andra dagen irad). Men ville bli på bättre humör.
    Nu e det snack med systern som gäller. Blir nog bra.
    Tack för att jag fått klaga ut ordentligt o fått feedback. :)

• nni

Förresten 040409; Vad roligt med klänningen! Den låter underbar!

• 040409

Tack :) det är den, enda dumma är att jag så gärna vill plocka ur den ur påsen och titta på den, och helst prova en gång till... :P men eftersom fästmannen är här i 2 veckor, och inte vill se den innan så får den hänga i sin svarta påse till jag kan plocka hem den till föräldrarna (där finns det lite bättre plats än i lägenheten!)

nni skrev 2008-09-26 17:47:04 följande:
    Förresten 040409; Vad roligt med klänningen! Den låter underbar!
  • nni
    040409 skrev 2008-09-26 21:10:33 följande:
    Tack :) det är den, enda dumma är att jag så gärna vill plocka ur den ur påsen och titta på den, och helst prova en gång till... :P men eftersom fästmannen är här i 2 veckor, och inte vill se den innan så får den hänga i sin svarta påse till jag kan plocka hem den till föräldrarna (där finns det lite bättre plats än i lägenheten!)
    Haha, ja det e ju svårt. Du kan inte hänga tbx den i påsen sedan eller det går inte?!
    Åh jag vill osså prova klänning snart. Ska troligtvis beställa. Om jag vågar. :P Annars åka ett antal mil för att prova "min klänning"...
  • Pidis

Haft en hektisk helg.
    Sov hos min tärna fredag till lördag. Var och rpovade klänningar i 3 timmar vi hittade båda dem vi ville ha för halva priset så den jag provade i våras som jag tror jag har i mitt galleri blev det. Är så glad efter alla klännings misstag.
    Sen var det att fira en 30 åring på kvällen sen iväg på bröllopsmässa igår på dagen och efter det ha tupperware party hos en vän. minst sagt en hel helg.

SKa börja packa inför våran cypernresa nästa vecka. skönt att ha sånt klart i tid. KOmmer att sakna er när jag är borta.
    SKa fira våra föräldrars 30åriga bröllopsdag.

• nni

men vi hörs väl här sedan igen...!

Pidis skrev 2008-09-29 06:53:32 följande:
    Haft en hektisk helg.Sov hos min tärna fredag till lördag. Var och rpovade klänningar i 3 timmar vi hittade båda dem vi ville ha för halva priset så den jag provade i våras som jag tror jag har i mitt galleri blev det. Är så glad efter alla klännings misstag.Sen var det att fira en 30 åring på kvällen sen iväg på bröllopsmässa igår på dagen och efter det ha tupperware party hos en vän. minst sagt en hel helg.SKa börja packa inför våran cypernresa nästa vecka. skönt att ha sånt klart i tid. KOmmer att sakna er när jag är borta.SKa fira våra föräldrars 30åriga bröllopsdag.
    Vad roligt, grattis! Allt brukar ordna sig till slut, bara man inte ger upp! Den klänningen e jättefin!
    Jag ska som sagt ha is i magen o vänta någon månad till med beställning.

Mysig helg du haft. Jag har pluggat hela min helg. Men blivit långa skogspromenader med vovven med.
    Åka utomlands, fy vad härligt!
    Har du förresten bokar bröllopsresan än?
    Vi kommer också sakna :)
  • nni

Raden allra längst upp ska va längst ner...

• Pidis

Klart jag kommer tillbaka. Ska bara vara borta en vecka.
    Men det känns bra.
    Passade på att köpa klänningen nu då det var rea på årets modeller.
    De köper snart in nästa års modeller ju. 3300 istället för 6300 är helt okej. Det enda var att dragkedjan var sönder men fick med en ny så jag ska lämna in den.

Har planerat att åka till Hawaii men inget bestämt ännu. Får se hur mycket vi får i present först. Önskar ju oss pengar.

Åker ju nästa måndag till Cypern så jag är här denna veckan ju.
    Jag vill börja med allt lull lull nu ju. VIll få allt klart så fort som möjligt. Ska väl sätta mig med häftet så det blir klart någon gång. Min vännina ska nog ha samma häfte som vi fast ändra namnen i dem. Enkelt. Samma gäster som kommer på vårat bröllop ska ju inte till deras bröllop förutom jag och min då MAN.

Jag är så glad. Hade storvecka förra veckan (säljer ju tupperware) och jag hade 7 demos och sålde för 19 000:- Det är gör bra. så jag har jobbat mig till en massa roliga saker. Man får pengar samt varor för hur mycket som helst. Var bara tvungen att säga det till någon. Och vilka är bättre att säga det till än er. Någon som alltid "lyssnar".

• nni
    Pidis skrev 2008-09-29 09:42:50 följande:
    Klart jag kommer tillbaka. Ska bara vara borta en vecka.Men det känns bra.Passade på att köpa klänningen nu då det var rea på årets modeller.De köper snart in nästa års modeller ju. 3300 istället för 6300 är helt okej.
    Det har du rätt i. Jag vet vilken klänning jag vill ha men jag borde nog egentligen köpa den alldeles snart innan nästa års modeller kommer in. Hmm...

Jo vi har inte iheller bokat ngn resa än. Vi ska önska oss resepengar o köpa en resa ganska så sent, så det blir billigare. Men vill åka till en annan kontinent. Sedan till nästa vinter ska vi till USA med. Skulle va kul att besöka 2 olika kontinenter samma år.

Vad kul att du känner dig glad nu! :)
    Jag tycker detsamma, att här blir man lyhörd för de som svarar på ens inlägg e förhoppningsvis intresserade. ;)
Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!