• nni

Vårbrudar -09 se hit!

Ni som vill snacka om allt mellan himmel o jord, gällande bröllop då förstås, o som planerar bröllop till våren, kan väl skriva här?

jag själv saknar trådar gällande vårbröllop.

Hur går planeringarna, har ni bokat något?
    själva har vi bokat fotograf, duoband, o så e lokal på ingång.

När gifter ni er? här så e 18/4 satt.
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-01 15:40
    Nu så är jag höstbrud istället!
    Lycka till alla vårbrudar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-12 13:49
    Jag e nog tbx igen :)

• Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!
  • nni

040409; bra idée att använda om guld, blir ju billigare.
    Vi ska smälta om våra f-ringar faktiskt. För de passar ej till vigselringen + att f-ringarna e fem år gamla, e bara roligt att göra om dem tycker vi. Sen så ska det stå likadant i de nya.

• nni

Pidis; Nej, men jag kommer att få den uppenbarelsen. För e en velig typ. :P
    Det händer nog lättare när all planering börjar släppa o man kommit längre framåt. Som du gjort.

Även man vet att detta e rätt så e människan i sig en grubblare väl?!

Kan tyvärr inte dela känslorna än.
    E du nöjd med klänningen annars?

• Pidis

Ja jag är jätte nöjd med klänningen den borde ju gå att sy in tycker jag.
    Men kanske ska beställa en till vet inte ännu. bara 50$

• nni

Kul att du e nöjd. Att sy in den borde väl inte va ngt problem! Något att kolla upp, sen när den passar så kanske du e ännu mera nöjd.

• nni

vad tror ni om de 2 buketterna i mitt galleri? titta på bildbeskrivning med ändringar...

• Pidis

Fina båda två

nni skrev 2008-09-24 14:23:34 följande:
    vad tror ni om de 2 buketterna i mitt galleri? titta på bildbeskrivning med ändringar...
  • Pidis

Nr 2 har kommit
    Är så glad. Fick avbok ikväll (säljer tupperware) så ska hem och prova direkt efter jobbet. är så spännande.

• vår09

båda buketterna va jättefina!

Hur passade den andra klänningen Pidis? e de beslutsångest nu då kanske?
    Jag fick faktiskt också lite ångestkänslor när jag satte på mig klänningen, allt blev helt plötsligt väldigt allvarligt och seriöst! Men de e bara roligt! äntligen ska man göra de man längtat efter sen man va liten!

• nni

Tack våro9! Dom e inte jätte olika varandra iheller, den ena mer enkel dock.
    Har lagt in nya inbjudningskort alt. med. :P

Idag såg vi kyrkparken vi ska vigas i. Riktigt mysig! Om det skulle ösa ner så ligger en väldigt fin kyrka i anslutning. Känns för bra för att va sant! Ska boka vigseltid imorgon. :)

Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!