• nni

Vårbrudar -09 se hit!

Ni som vill snacka om allt mellan himmel o jord, gällande bröllop då förstås, o som planerar bröllop till våren, kan väl skriva här?

jag själv saknar trådar gällande vårbröllop.

Hur går planeringarna, har ni bokat något?
    själva har vi bokat fotograf, duoband, o så e lokal på ingång.

När gifter ni er? här så e 18/4 satt.
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-01 15:40
    Nu så är jag höstbrud istället!
    Lycka till alla vårbrudar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-12 13:49
    Jag e nog tbx igen :)

• Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!
  • nni

Ska se första lokalen imorgon. Favoriten dessutom, som har innegård o ligger vid stranden! Utomhusvigsel-potential alltså!
    Wiii. :) Håll ena tummen!

• nni

Ska alltså se fler senare i veckan. :)

• Pidis

Vad roligt
    Det står lite still här just nu
    MEn kommer nog igång snart igen
    Ska dock skicka till USA här i veckan fick tag på pennor i helgen.
    Skriver inte så snyggt så ska fjäska för syrran ha ha ha

Lycka till idag
    Håller tummarna för er nni

• Nocia

Hej på er! vi ska gifta oss Kristi-himmelshelgen 2009 dvs 22/5. Så jag kanske kan hänga på här?
    vi ska också kolla på lokal i morgon, spännande!

• Pidis

Välkommen
    Vad spännande
    Hoppas att det går bra och att ni hittar en som passar er bra

Nocia skrev 2008-09-16 08:27:43 följande:
    Hej på er! vi ska gifta oss Kristi-himmelshelgen 2009 dvs 22/5. Så jag kanske kan hänga på här? vi ska också kolla på lokal i morgon, spännande!
  • nni

Tack Pidis. Haha, jag e likadan med min blivande. Han skriver så fint jämfört med mig. (har t o m skrivit kinesiska kalegrafi ett tag) :P
    Lokalen var så fin o vi såg mycket potential med den! Ska se 2 till imorgon. Så sen vet vi mer...
    Nocia; Hej! O vilken fin presentationsbild du har :)
    hur gick det med lokaltittandet?

• 040409

hallå!
    Hänger på här jag med :) vi ska gifta oss 4 april. Har kommit ganska långt i planeringen, men fortfarande mkt kvar att göra! och tiden går fort :)
    Vi har fixat kyrka, präst, festlokal, frisör, brudfölje, värdpar, bröllopsnatt, bröllopsresa mm. Satte igång med inbjudningarna förra helgen, m2bs syster ska skriva dem, hon skriver jättefint! Nu har hon gott om tid så hon itne behöver skriva alla på en gång.

Har börjat leta efter klänning, har varit o provat en gång och hittade en fin men som var lite dyr. ska kika vidare och se om jag hittar nån lika fin som är lite billigare.

• Pidis

Vad bra att det fanns potential.
    Hoppas att ni vet vilken ni vill ha efter idag. Så ni inte får besluts ångest
    Kramiz

nni skrev 2008-09-16 23:11:34 följande:
    Tack Pidis. Haha, jag e likadan med min blivande. Han skriver så fint jämfört med mig. (har t o m skrivit kinesiska kalegrafi ett tag) :P Lokalen var så fin o vi såg mycket potential med den! Ska se 2 till imorgon. Så sen vet vi mer...Nocia; Hej! O vilken fin presentationsbild du har :)hur gick det med lokaltittandet?
  • Pidis

Ni gifter er en vecka innan oss
    När ska ni skicka ut era inbjudningar???

040409 skrev 2008-09-17 11:11:22 följande:
    hallå!Hänger på här jag med :) vi ska gifta oss 4 april. Har kommit ganska långt i planeringen, men fortfarande mkt kvar att göra! och tiden går fort :)Vi har fixat kyrka, präst, festlokal, frisör, brudfölje, värdpar, bröllopsnatt, bröllopsresa mm. Satte igång med inbjudningarna förra helgen, m2bs syster ska skriva dem, hon skriver jättefint! Nu har hon gott om tid så hon itne behöver skriva alla på en gång. Har börjat leta efter klänning, har varit o provat en gång och hittade en fin men som var lite dyr. ska kika vidare och se om jag hittar nån lika fin som är lite billigare.
Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!