• nni

Vårbrudar -09 se hit!

Ni som vill snacka om allt mellan himmel o jord, gällande bröllop då förstås, o som planerar bröllop till våren, kan väl skriva här?

jag själv saknar trådar gällande vårbröllop.

Hur går planeringarna, har ni bokat något?
    själva har vi bokat fotograf, duoband, o så e lokal på ingång.

När gifter ni er? här så e 18/4 satt.
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-01 15:40
    Nu så är jag höstbrud istället!
    Lycka till alla vårbrudar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-12 13:49
    Jag e nog tbx igen :)

• Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!
  • Pidis

Jaha tjejer.
    Då var det fredag och full fart mot måndag *skratt*
    Ska bli spännande att beställa klänningen Ska nog beställa en från en annan sida också. Kul att testa två olika.
    Bara att sälja den man inte vill ha ju.
    Köpte gelekulor på Ge-kås (Ullared) i onsdags och det blev riktigt bra.
    Ska dit på lunchen och köpa flera idag.
    Testade ljusen igår och det blev perfekt.
    Ska på ljusparty ikväll så ska köpa flera då.
    Sen är det kräftskiva imorgon så ska koka kräftor ikväll när jag kommer hem. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Sen kommer min ena tärna på söndag och då ska vi måtta till klänningen/arna.

Vad ska ni hitta på i helgen då??

• nni

HEJ!

Lycka till själv Hanna!
    Du med Artist!

Ja nu e det fredag. Ska själv på 25 års fest. Roligt. Brukar jobba annars varje helgdag i princip. Så vet hur det e Nalle Phu 40. Jobbar dock imorgon natt. Så ska inte ta ut för mycket i förväg.

Pidis, du håller igång med planeringen. Vad roligt.
    Vi har tyvärr ett litet hinder, vi e inte säkra på om vi ska gifta oss nu i vår eller nästa höst istället. Funderar ivrigt på det. Vi VET HUR vi vill ha bröllopet. Och det e budgeten som krånglar lite.
    Vi får se...
    Trevlig helg alla!

• nni

Lycka till allihopa!!!!
    Jag e numera höstbrud :)

• Pidis

Vad tråkigt.
    Men vad kul.
    När blir det då??

nni skrev 2008-09-01 12:55:44 följande:
    Lycka till allihopa!!!!Jag e numera höstbrud :)
  • nni

I oktober, när vi firar 5-års förlovning!
    Ja det känns lite lättnande, nu när vi har mer tid att planera o kommer ha utökad budget!
    Men hoppas verkligen att er dag blir som förväntat! :)

• Pidis

Så skoj
    Men titta gärna in och säg hej.
    Lycka till

nni skrev 2008-09-01 13:06:25 följande:
    I oktober, när vi firar 5-års förlovning!Ja det känns lite lättnande, nu när vi har mer tid att planera o kommer ha utökad budget!Men hoppas verkligen att er dag blir som förväntat! :)
  • gusdanima

Hej!

Tänkte jag skulle vara med också här med er!
    Vi ska gifta oss 16:e maj, men inget! är bokat ännu... Jag är lite stressad av mig och vill komma igång, men den andra delen av det blivande äktenskapet är lite segare... Vi får se när det blir nåt bestämt!

Låter som att ni kommit rätt långt, hur långt i förväg ska man vara med allt?

Ha det!

• nni

Pidis, ska jag nog ta mig tid till att göra. ;)
    Lycka till själv!

• Pidis

Hej och hjärtligt välkommen hit.
    Jag är som du och min sambo är som din.
    Men jag skiter i det och kör på.
    Det jag vill ha klart gör jag bara.
    Frågar visst om råd och hans åsikt men han ska inte hindra så jag blir en bridzilla i slutet ha ha ha.
    Jag skulle råda dig att sätta igång snarast med att boka allt som ska bokas. Så har du det avklarat. Sen kan du börja med klänning mm

Välkommen

gusdanima skrev 2008-09-01 15:30:49 följande:
    Hej!Tänkte jag skulle vara med också här med er!Vi ska gifta oss 16:e maj, men inget! är bokat ännu... Jag är lite stressad av mig och vill komma igång, men den andra delen av det blivande äktenskapet är lite segare... Vi får se när det blir nåt bestämt!Låter som att ni kommit rätt långt, hur långt i förväg ska man vara med allt?Ha det!
Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!