• nni

Vårbrudar -09 se hit!

Ni som vill snacka om allt mellan himmel o jord, gällande bröllop då förstås, o som planerar bröllop till våren, kan väl skriva här?

jag själv saknar trådar gällande vårbröllop.

Hur går planeringarna, har ni bokat något?
    själva har vi bokat fotograf, duoband, o så e lokal på ingång.

När gifter ni er? här så e 18/4 satt.
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-01 15:40
    Nu så är jag höstbrud istället!
    Lycka till alla vårbrudar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-12 13:49
    Jag e nog tbx igen :)

• Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!
  • nni

Ja men det e klart, om ni blir så många :)

• nni

skåne förresten! Ska vigas o ha bröllopet i Alnarpsparken/restaurangen som det ser ut som! Vet säkert imorgon!! :)

• Pidis

Vad roligt.

Måste bara få säga att jag är så förbannad på systembolaget.
    Beställde 2 lådor cider där
    Och nu när min m2b skulle hämta dem var det slutsålt.
    Dem hade alltså INTE lagt unden dem till oss
    Fan vad sur man blir.
    Och min m2b fyller 25 i helgen och dem skulle vara till det.

Var bara tvungen att skriva av mig lite

nni skrev 2008-08-14 13:03:04 följande:
    skåne förresten! Ska vigas o ha bröllopet i Alnarpsparken/restaurangen som det ser ut som! Vet säkert imorgon!! :)
  • Myrmor

Hallå där! Vi gifter oss den 16 maj i vänersborg. Lokalen är bokad och klar, sen är resen rätt löst planerat (färgtema, musik, mat osv). Det är så himla roligt att fundera..

• nni

Pidis skrev 2008-08-14 13:19:25 följande:

Vad roligt.Måste bara få säga att jag är så förbannad på systembolaget.Beställde 2 lådor cider därOch nu när min m2b skulle hämta dem var det slutsålt.Dem hade alltså INTE lagt unden dem till ossFan vad sur man blir.Och min m2b fyller 25 i helgen och dem skulle vara till det.Var bara tvungen att skriva av mig lite
    Jätte roligt!! Ivrig e jag... :)

Störigt med sånt, hoppas det löser sig ändå på ngt sätt...skriva av sig kan va skönt att göra, ja.
  • nni

artist skrev 2008-08-14 13:22:00 följande:

Hallå där! Vi gifter oss den 16 maj i vänersborg. Lokalen är bokad och klar, sen är resen rätt löst planerat (färgtema, musik, mat osv). Det är så himla roligt att fundera..
    Skoj! Jo även man har saker klart för sig så e det kul att fundera, men kan bli lite för mycket av den varan med...hehe.
  • Pidis

Så nu har jag lugnat ner mig lite ha ha ha ha

Jag ska göra inbjudningarna som ska till USA rätt snart då de har en hel del planering att göra när de reser någonstans.

De är jätte fina är super duper nöjd.
    Kolla mitt bildarkiv.

Är lite velig när det gäller klänning.
    Har hittat en jag vill ha. Måste beställa snart för om den inte passar behöver dem 4 månader här i stan för att få hem den jag vill ha.(ska beställa från kina först och främst) Har hört att man får skavsår på underarmarna när man har klänningar med pärlor där. Sen så ska jag antagligen göra en gastric bypass så jag kanske går ner en massa innan bröllopet eller så får jag inte op och då är jag som jag är nu.

Vad bra att ha en tråd att få ventilera sig lite på *fniss*

• Mrs Spencer 2b

Hej!

Gifter mig ocksa den 11 april (240 dagar kvar ser jag pa en annan brollopssida!!) I Natal, Sydafrika (bor i Pretoria sedan ett ar tillbaka). Hittils har jag bokat foljande:

Lokal - Selborne Golf Estate (Mat ingar i paketet)
    Prast
    DJ
    Fotograf
    Videograf

Jag tror det ar allt... var jatteduktig just efter forlovningen i april, men sedan dess har jag knappt haft nagon tid. Onskar jag hade mer tid for det ar verkligen roligt! Skulle kunna spendera atskilliga timmar om dagen pa brollopet om jag kunde

Vet inte vilka farger jag vill ha eller hur jag vill ha det i festlokalen. Har provat klanningar nar jag var i London haromveckan, Amanda Wyatt och ett marke som visst heter Blue fran Kanada. Tyvarr var alla alldeles for dyra, klanningen jag gillade bast kostade 1350 pund!!! Min budget ar typ 5000 rand (ca 5000kr).

Ska kolla pa vigselringar ihelgen!

• Pidis

Vad roligt.
    Spännande
    Samma dag som vi *ler*

Ja visst är det kul att planera. Jag känner mig helt tokig ibland. Men njuter av allt.

HUr kommer det sig att man flyttar dit??? (pretoria) *nyfiken*

Mrs Spencer 2b skrev 2008-08-14 13:47:11 följande:

Hej!Gifter mig ocksa den 11 april (240 dagar kvar ser jag pa en annan brollopssida!!) I Natal, Sydafrika (bor i Pretoria sedan ett ar tillbaka). Hittils har jag bokat foljande:Lokal - Selborne Golf Estate (Mat ingar i paketet)PrastDJFotografVideografJag tror det ar allt... var jatteduktig just efter forlovningen i april, men sedan dess har jag knappt haft nagon tid. Onskar jag hade mer tid for det ar verkligen roligt! Skulle kunna spendera atskilliga timmar om dagen pa brollopet om jag kunde Vet inte vilka farger jag vill ha eller hur jag vill ha det i festlokalen. Har provat klanningar nar jag var i London haromveckan, Amanda Wyatt och ett marke som visst heter Blue fran Kanada. Tyvarr var alla alldeles for dyra, klanningen jag gillade bast kostade 1350 pund!!! Min budget ar typ 5000 rand (ca 5000kr).Ska kolla pa vigselringar ihelgen!
  • nni

Pidis skrev 2008-08-14 13:35:24 följande:
    [citat]
    Jag ska göra inbjudningarna som ska till USA rätt snart då de har en hel del planering att göra när de reser någonstans.De är jätte fina är super duper nöjd.Kolla mitt bildarkiv.

Verkligen fina inbjudningar, tjusiga.

Men du kanske ska vänta med klänning tills du gjort operationen, eller vet om du ska göra den. Så du vet vilken storlek den ska vara i. Sen kan man alltid sy in/ut den med.

Jag vet vilken jag vill ha, min drömklänning! Den kan man endast beställa. Så hoppas modellen kommer att passa mig osså! Hmm, ska själv gå ner lite...så ska vänta med att beställa. Blir ju tyvärr extra utgifter annars. Ska kika i affärer osså, lika bra. Fast denna klänning vill jag nog ändå ha faktiskt. :)

Ja ventilera på bara, det lättar på trycket. :P

Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!