• nni

Vårbrudar -09 se hit!

Ni som vill snacka om allt mellan himmel o jord, gällande bröllop då förstås, o som planerar bröllop till våren, kan väl skriva här?

jag själv saknar trådar gällande vårbröllop.

Hur går planeringarna, har ni bokat något?
    själva har vi bokat fotograf, duoband, o så e lokal på ingång.

När gifter ni er? här så e 18/4 satt.
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-01 15:40
    Nu så är jag höstbrud istället!
    Lycka till alla vårbrudar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-12 13:49
    Jag e nog tbx igen :)

• Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!
  • nni

Haha. Ja jag e tillbaka!
    Vi funderar starkt på att gifta oss i April. Vill inte vänta längre än så. Plus att vi vill helst vigas utomhus.

Vi ska kolla runt på alternativa lokaler nästa vecka. Ska bli roligt. Känns som att det behöver bokas. Förra lokalen vi preliminärbokade var lite väl dyr för oss så...En ny behövs.

Pidis; Du e igång som vanligt ser jag med allt pyssslande, så kul. :)

Hur går det för er alla??
    Någon som ska vigas utomhus?

• Pidis

Welcome back

Vad roligt att skaparen av detta forum är tbx.

Vad händer i helgen då??

• nni

Tackar så mycket!!
    Måste bara som sagt boka lokal plus en del annat nu snarast.
    7 månader kvar. Argh. Men ser fram emot det så innerligt!

Jag jobbar natt i helgen, så har inget roligt att dela med mig. O söndagen ska bestå av plugg!

Själva?

• Pidis

Ska shoppa idag. Gubben som ville
    Sen ska vi till halmstad och gå på bio. Sova hos svärföräldrarna
    Då svärfar fyller år på söndag.
    Fira honom sen hem
    Så inte en så spännande helg precis

• Pidis

Har ett problem

De kuverten jag köpt funkar inte att skriva på med vanliga pennor.
    Måste försöka hitta en penna som funkar idag.
    Ska skicka till Usa i vecakn. Vore ju bra att kunna skriva adressen till dem.

• EmMa09

Hej, tänkte hänga på här jag med :)
    Vi ska gifta oss den 16 maj 2009. Vi har bokat kyrka, festlokal och fotograf. Tärnor och marskalk är tillfrågade och har tackat ja. Vet vilka kort till inbjudan m.m. vi vill ha, ringen är uttittad. Men vi har inte bestämt mer, vad ska jag börja med härnäst?

• nni

Pidis; det låter dock som en ganska händelsefull helg jämfört med min.
    Jo men vad skönt att du e klar med inbjudningarna, en lämpande penna finns väl att köpa i en vanlig affär...?
    Det borde ju kunna lösas lätt.

EmMa09; du har iaf bokat det viktiga. Vi letar fort. efter lokal. Borde vara färdiga med det snart. Vigselplats ska vara nära lokalen. Fotografen har vi kontakt med. Sedan så e det väl att börja titta efter inbjudningskort, dekorationer. Alltså småpysslande?! Roligt ska det bli när vi hamnat där.

Vet ni, eftersom vi känner starkt för att vigas ute. Så blir det kanske i juni ändå. Är lite mer pålitligt klimat än i april. Snart har vi gått igenom alla säsonger. Haha.
    Men juni e ju försommar, som inträffar precis efter våren.
    Så stannar nog i denna tråden ändå. :)

• Pidis

Låter ju bra

nni skrev 2008-09-14 22:04:43 följande:
    Pidis; det låter dock som en ganska händelsefull helg jämfört med min. Jo men vad skönt att du e klar med inbjudningarna, en lämpande penna finns väl att köpa i en vanlig affär...? Det borde ju kunna lösas lätt.EmMa09; du har iaf bokat det viktiga. Vi letar fort. efter lokal. Borde vara färdiga med det snart. Vigselplats ska vara nära lokalen. Fotografen har vi kontakt med. Sedan så e det väl att börja titta efter inbjudningskort, dekorationer. Alltså småpysslande?! Roligt ska det bli när vi hamnat där.Vet ni, eftersom vi känner starkt för att vigas ute. Så blir det kanske i juni ändå. Är lite mer pålitligt klimat än i april. Snart har vi gått igenom alla säsonger. Haha.Men juni e ju försommar, som inträffar precis efter våren. Så stannar nog i denna tråden ändå. :)
  • Pidis

Välkommen
    Roligt med flera
    Nu är det allt roligt pyssel som ska börja fixas.
    Kanske catering eller maten är läge att ta tag i
    Vi bokade våran kokerska i tid.
    Man vill ju ha den bäste.

Ska du göra korten själv?

EmMa09 skrev 2008-09-14 20:58:13 följande:
    Hej, tänkte hänga på här jag med :) Vi ska gifta oss den 16 maj 2009. Vi har bokat kyrka, festlokal och fotograf. Tärnor och marskalk är tillfrågade och har tackat ja. Vet vilka kort till inbjudan m.m. vi vill ha, ringen är uttittad. Men vi har inte bestämt mer, vad ska jag börja med härnäst?
  • Pidis

Vad roligt att ni bor nära.
    Har en vännina från Åsa som gifter sig i Juni.
    Kan ju bli någon fika träff.

EmMa09 skrev 2008-09-14 20:58:13 följande:
    Hej, tänkte hänga på här jag med :) Vi ska gifta oss den 16 maj 2009. Vi har bokat kyrka, festlokal och fotograf. Tärnor och marskalk är tillfrågade och har tackat ja. Vet vilka kort till inbjudan m.m. vi vill ha, ringen är uttittad. Men vi har inte bestämt mer, vad ska jag börja med härnäst?
Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!