• nni

Vårbrudar -09 se hit!

Ni som vill snacka om allt mellan himmel o jord, gällande bröllop då förstås, o som planerar bröllop till våren, kan väl skriva här?

jag själv saknar trådar gällande vårbröllop.

Hur går planeringarna, har ni bokat något?
    själva har vi bokat fotograf, duoband, o så e lokal på ingång.

När gifter ni er? här så e 18/4 satt.
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-01 15:40
    Nu så är jag höstbrud istället!
    Lycka till alla vårbrudar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-12 13:49
    Jag e nog tbx igen :)

• Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!
  • Pidis

Håller med dig helt ut.
    Har köpt saker till bröllopet i 1 år redan lite då och lite då

Nocia skrev 2008-10-26 16:19:27 följande:
    För mig var det viktigt att tidigt bestämma färgtema och dukning eftersom vi ska köpa saker till dukningen lite nu och då. Har räknat ut att det blir bättre så än att spara pengarna för vi är så dåliga på att spara men bra på att handla Vi har även bokat band tidigt och lokal så klart.
  • Pidis

Nu är jag helt klar med min tärnas festhäfte.
    Har lite fin lir kvar på vårat.
    Vet att bruden inte ska göra det själv men litar inte på någon annan med vårat häfte. Vill de ha med något spex så får de fixa det vid sidan om. Så länge det matchar min dukning ha ha ha

• Pidis

Hej brudar.
    Hur e läget??
    Lite dött här i några dagar.
    Hoppas att planeringen är i full gång för er alla.
    Ska boka hotell idag.
    Då vi gifter oss en storhelg så är det bäst att boka i tid.

Ha en toppen dag

• Miss Moneypenny

Hejsan! Ni verkar duktiga på dukning...skulle gärna vilja kolla på lite bilder som inspiration. Nån som har nåt tips?

• nni

Just nu står det still, men snart ska vi träffa fotografen. Berättar hur det gått.

• nni

Glömde säga att vi ska snart boka resa osså :), blir till Kefalonia!
    Har ni bokat ngn resa? Eller ska ni o vart isf?

• Miss Moneypenny
    nni skrev 2008-10-29 11:24:13 följande:
    Glömde säga att vi ska snart boka resa osså :), blir till Kefalonia!Har ni bokat ngn resa? Eller ska ni o vart isf?
    Vad kul! Har hört av min svärmor att det ska vara jättevackert på Kefalonia. Hon åker dit hela tiden och tröttnar aldrig.

Själv så ska vi boka Maldiverna snart men håller på och velar in i det sista vilken ö vi ska åka till.
  • Pidis

VI ska åka till Hawaai. Det har han bestämt men vi bokar inte resan fören efter bröllopet.
    Vill veta hur mycket vi får först.
    Åker nog inte fören till hösten. Så har man något att se fram emot då också. SKa på en mini smekmånad till danmark veckan efter.

• nni

Miss Moneypenny o Pidis; Maldiverna! Hawaii! Vad härligt!!
    Vi ska till USA sedan ett halvår efter. Har inte råd att åka så långt två ggr på ett år. :)
    Utan första rundan till Kefalonia (sol o bad) sedan Seattle o däromkring.

• Pidis

Låter ju jätte härligt det med.
    Ja det ska bli skönt att komma iväg lite grann
    HUr går det med era inbjudningar?? Eller har jag frågat det???

nni skrev 2008-10-29 21:17:03 följande:
    Miss Moneypenny o Pidis; Maldiverna! Hawaii! Vad härligt!!Vi ska till USA sedan ett halvår efter. Har inte råd att åka så långt två ggr på ett år. :)Utan första rundan till Kefalonia (sol o bad) sedan Seattle o däromkring.
Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!