Nu gjorde jag sådär igen, skrev en fråga och försvann sen fullständigt. Kan inte riktigt redogöra för vad jag gjort under tiden heller.
Har iaf läst ikapp, och TACK för att ni delar med er av era intimkramper.
Alltid skönt att ha någon att dela konstigheter med.
Nu är dock mensen över för den här gången, skönt!
Piggis - Mina föräldrar träffades i östersund och jag har fortfarande släkt där, det är min anknytning.
BS - Iris har ju varit VÄLDIGT krävande under sitt första år, så jag förstår att du känner som du känner. Har tänkt en del på om vi får ett high maintenance-syskon, vi har ju vant oss vid conny som är världens enklaste för det mesta. Då gäller det bara att komma ihåg att vi faktiskt fått ett syskon...
Och där är vi ju inte ännu!!!
Roligt iaf att ni får njuta nu! Tror det jämnar ut sig i slutändan, att alla barn har jobbiga perioder.
Lider med er som är sjuka och har ont.
FruLlan - Är GLAD att du skriver av dig här i stället för att hålla det inne och grubbla för dig själv. Och jag FÖRSTÅR att det känns extra jävligt när mensen var sen, jag trodde verkligen att det tagit sig när jag fick veta. Men det där med tjej/kille - du vet bättre än så!
Liten/oms - Just onsdag kan inte jag, vi får besök av sambons syster med familj (japp, på dagen). Däremot blev det ingen resa norrut den här veckan, vi har skjutit på det ett par veckor.
Lappis å nenne - Blir så jäkla sugen på att testa akupunktur jag också när jag läser det ni skriver, tycker det är superintressant att läsa!!! Lappis, jobbar din akupunktör bara med barnlöshet?
Vad var det mer jag skulle kommentera?
Helgen har jag tillbringat med att måla nyinstallerade fönster och dörrar, äntligen kan man gå ut på vår fina nya altan från köket!!