• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Spännande ... jag liksom somnar in och har bara en liten filt över "musen" och så en värmelampa över magen. Är normalt väldigt kall av mig (som ikväll då jag suttit uppkrupen i soffan med t-shirt, byxor, sturmpor, kofta + en pläd över mig)men klarar mig med enbart det.

• Lapinette

Vet du vilka punkter som är för njurar och mjälten?

• nennesjuttioåtta

Om jag minns rätt så är det där på sidan av vaderna, på fotryggen och idag fick jag även en på låret (hon koncentrerar sig mest på där det ska vara balans för själva fertiliteten och då är visst njurarna och mjälten viktiga), samt den till vänster om naveln (1 dm ca). har även fått en vid nyckelbenet som också var njurarna. Finns det något ställe kvar...?

• nennesjuttioåtta

hmm, det var mest typ 2 som stämde in på mig. Intrssant!!!

• nennesjuttioåtta

ÅÅÅh hoppas att det blir ordning på oss snart!!!

• Lapinette

Ahhh... jag brukar få en på sidan om benet (vaden) och så har jag minst tre på varje fot. Låren har hon inte rört ... än så länge. På magen har jag en på vardera sida om naveln och så två nedanför och en ovanför. Usch, börjar låta som en igelkott nu.

Jag länkade in lite info om njure, mjälte och lite annat smått och gott.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2008-09-19 23:16:43 följande:
    Spännande ... jag liksom somnar in och har bara en liten filt över "musen" och så en värmelampa över magen. Är normalt väldigt kall av mig (som ikväll då jag suttit uppkrupen i soffan med t-shirt, byxor, sturmpor, kofta + en pläd över mig)men klarar mig med enbart det.
    hahha, coolt! jag kan ALLTID ha en filt över mig, det behöver inte vara kallt i rummet för det. Det är ju så himla skönt! Men det beror nog mycket på att jag också alltid är lite frusen. Önskar att jag kunde somna in men det kommer väl, jag har så mycket tankar som bara fladdrar runt och stör men det blir bättre och bättre.
  • Lapinette

I wish men jag verkar inte vara så lätt att tas med (no news!). Hon har frågat flera gånger om jag inte varit väldigt sjuk på sistone, har du inte haft en infektion, sover du bra om nätterna etc. Shit, jag mår ju perfekt! Varför säger min kropp något annat?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen