Hej!
Cicci - Usch vad jobbigt med falsk krupp! Jag och min lillebror hade det själva när vi var små, och det var inte speciellt kul kan jag tala om. Så jäkla otäckt att inte kunna andas. Då blev man rädd och började gråta vilket försvårade andningen ytterligare... Både jag och lillebrorsan låg inlagda i omgångar för detta. Men vi växte ifrån det så småningom. Mamma och pappa lärde sig att hantera våra "krupp-utbrott" efter ett tag, men jag tan tänka mig att de, liksom du, tyckte det var läskigt i början.
Hoppas det tagit sig nu efter allt sexande! Kram på dig!
September - Matilda är ju nio mån nu, och jag skulle nog kunnat tänka mig att ta med henne. Mikro är ju suveränt, eftersom det mest är välling, gröt och barnmatsburkar som hon äter. Men med vattenkokare och en flask-barnmatsvärmare kommer man långt. Är det tanken att ni ska flyga ner? Om inte, kan man kanske ta med sig en mikro modell mindre, fast annars kanske man kan hyra? Jag tror det kommer att gå bra hursomhelst.
Matilda kryper ju och ställer sig upp och går utmed möbler och så. Alla miljöer är roliga att utforska och hon är väldigt medveten och intresserad av sin omvärld. Det är en kul ålder så jag tror att det kommer att gå bra!
Lappis - Spännande med akupunktörens input i frågan! Det bli intressant att se om du får ett annorlunda resultat efter att akupunktören tyckt att det är rätt läge... Hoppas det blir snart!
Telis - Visst är det kul att shoppa i USA! Jag längtar så tills nästa fredag då vi sticker! Förra gången vi var där fick vi köpa extra väskor för att få hem allt vi handlat
Den här gången tänker vi packa lätt!
Gosnosen - Kram på dig!