• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

Hej!
    (Min dator är helknäpp, jag måste använda skärmtangentbordet och ni kan ju ana vilken tid det dar *tillbaka efter nyår*

Cicci!
    AAAH hjälp vad läskigt! Förstår om du blev orolig! Hoppas han mår bättre nu! En annan sak so8m är rätt läskig är att jag TÄNKTE på Moppy idag, och undrade vart hon tog vägen och hur hon mår och funderade på att fråga efter henne, och så har du sett henne!

Frejis
    Borrelia *ryser* Sånt där gör ju att man nsätan vill flytta hem till mor & far för där finns det inga fästingar.

*och så blev det kväller*

• nennesjuttioåtta

oooh bubbelplast!

FL är rätt scary, som sagt...

• start september

Stackars Victor. Falsk krupp låter jättejobbigt. Och stackars dig Cicci, det ryser i hela kroppen när jag tänker på att ha sjuka barn. Grattis till böj - du verkar ju målmedveten som få vad gäller att få till det så jag hoppas att det funkar nu!

Moppy ja - det var längesen!

FruLlan, vad kul att ni är på g med syskonförsök!

• nennesjuttioåtta

Frullan har varit inne också! Hej hej!!!!!! Fasen vilken plusvåg det kan bli i höst och precis som i början så var AM först ut (även om du hade tjuvstartat lite, AM)... Hoppas att ordningen inte upprepar sig mer än så utan att någon av oss okyssta gamla rävar får klämma oss emellan i startledet.

• nennesjuttioåtta

Izzie
    Ja, det var nog Vickan och jag som pladdrade mest (...oväntat) i den tråden så det var nog svårt att få sin röst hörd där... *harklar*

• viktualia

fru AM skrev 2008-09-17 09:24:42 följande:

Jag är nyfiekn på Vickans hus - hur det ser ut nu. Minns ganska väl hur det såg ut i mäklarannonsen.
    fniss fniss... du är så välkommen om du har vägarna förbi.. maken och jag är usla på fotodokumentation.. ha ha ha... men snyggt är det i alla fall!! - det som är färdigt vill säga -
  • viktualia

Fru FruLLan skrev 2008-09-17 18:23:50 följande:

just det en fråga.Visst var det nån i tråden som fick en del missfall och fick nån slags medicinsk hjälp för det? vad var det? nån som minns.Jag har en kompis som får missfall på missfall och jag lider så med henne.
    Jag har en kompis som varit med om detta. Efter 5 missfall fick de gå på rejäl utredning. Det konstaterades att deras blod var FÖR lika så att fostret stöttes ut av tjejens kropp runt v 7. Upptäckten innebar att de genomgick en omfattande behandling där hon fick blod av honom under avancerade former och nu har de en son på snart 1,5 år!
Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen