• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • muggles

Undrar om inte det finns folk som blir uppkåtade själva av att sitta och skriva sådant? Dvs det behöver inte ens ha hänt utan kanske fungerar ung som en sex-chatt där folk sitter och hittar på en massa? Men jag tror även på din teori Sept.

• Piggelin1

Men gud, vad pysslar folk med??
    Finns det sånt på Familjeliv också?? Fattade ingenting först - var tvungen att läsa ditt inklippta inlägg två ggr innan jag fattade ngt...

Håller med dig Muggles, det där att de själva tycker det är spännande att skriva sådant...

Men måste man vara medlem på Familjeliv för att läsa trådar eller, eftersom jag inte kom in? Har inte varit inne på Familjeliv sen i vintras tror jag...

• Piggelin1

Tinga - intressant att läsa om hur dina tankar går/gått. Vräk ur dig så mkt du vill & orkar! Jag läser!

• Izzie

Muggles - Haha... Jag läste lite slarvigt och såg inte första meningen på inlägget du skrev... Hann läsa ett par stycken innan jag stannade upp för att läsa om dem igen bara för att se om jag läst rätt??? Vad sjutton är det med Muggles??? Men efter lite noggrannare läsning trillade poletten ner.

Folk är inte kloka...

• Liten med Mindre

Undrar förresten - är det fler som har bakat orgasm-kakan? Har inte kommit till det receptet i högen än.

AM, Mindre äter inte så där mycket nu, hon har varit mycket sjuk och fått tänder, och blivit sjuk, och fått tänder. Så det är mest välling som åker ned (och upp).

• start september

Hörni, här kommer lite resetrådsaktigt, men ändå barnrelaterat. Är man dum om man tänker sig alperna med liten tjej när hon är typ nio månader? Maken och jag åker då skidor halva dagar var är tanken (kompisarna som ska med vill säkert också ta ngn halvdag med liten tjej). Hur är en niomånaders? Kan det funka? Jag inbillar mig att man måste ha lägenhet med kök för mat till henne och till en själv på knepiga tider. Visst tänker jag rätt, eller funkar vanligt hotell? Samtidigt hade det varit schysst att åka med Langley och få god mat, men de verkar inte ha lägenheter på sina egna anläggningar.

Muggles, ni som åkte med Langley i somras, de har väl inte lägenhetshotell på Korsika? Klarade ni er utan matlagningsmöjligheter?

• start september

Bubbelplast finns att köpa på i stpra kvantiteter på Shurgard kan jag meddela om någon vill ha tips inför denna klädkod....

• FruCicci

Hej hej.........

Snabbt inlägg.... o ego....

Victor har blivit jätte dålig, i natt var vi 3 timmar på Astrid Lindgrens barnsjukhus (akuten) eftersom han inte kunde andas, vilket var Falsk Krupp, usch vad otäckt!
    Han fick inhallera med en sådan där tub för munnen (adrenalin) o fick även kortison. Inte kul osm förälder.
    Han är bättre idag men låter förskräckligt.

Ja hörrni - jag misstänker många nya plus framöver (inga namn)...

Jag har inte haft så här mycket sex på år och dar. Om jag nu inte blir gravid är det konstigt. Men som sagt, det är ju myckt som ska stämma, inte bara tidpunkten.
    Är iallafall full av simmare, efter att ha sexat loss måndag tisdag och onsdag denna veckan, nu orkar jag intr mer.... så nu lägger jag ner....
    Nu är det jakten på symptom istället?
    När kommer de, antaglien nästa vecka... men jag har ju inte några symptom när jag är gravid, så vi får se hur det blir med det...

Härligt med VUL AM

I dag såg jag Moppy, det var länge sedan hon var inne här.

Frullan! Fniss

Nej nu måste jag ta hand om Victor, hade just tänkt börja kommentera lite, men det får bli senare...

kramar

• Frejis

*borreliamänniskan är i tråden*

AM - att det kan gå så länge mellan bettet och symptom har jag hört, men att "borreliaringen" dyker upp så pass sent... intressant! Den är i alla fall imponerande och svår att missa om man säger så.

Brudsommar - standardbehandling är antibiotika i tio dagar. Tror nog att det räcker för att slå ut allt levande i kroppen, 3 g om dagen min mage har börjat protestera.

Lappis - det är alltså dags för sprutor på lördag. Riktigt spännande, hur känns det inför starten? Hur länge till ska du fortsätta med akupunkturen?

Cicci - full av spermier, fniss! Hemskt att Victor hade svår att andas, hoppas att det inte blir en långvarig historia. Kram!

Sitter och läser Arbetsdomstolens vägledande domar. Ska tenta i arbetsrätt nästa vecka och har svårt för den fruktansvärt tråkiga boken; föredrar nätet i stället. 50% rätt som är kravet för godkänt borde man ändå lyckas få... den som lever får se.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen