AM - jotack, det går bara fint med killarna.
Vi kör en ganska inrutad tillvaro nu, med promenader på för- och eftermiddagar, mat på bestämda tider och så. Det fungerar bra. I lördags kväll var vi på fest för första gången med barnen, och det gick bra det med. De sa knappt ett pip, utan tittade mest med stora ögon på människorna där. Imorgon ska vi på återbesök på neo, för uppföljningskontroll av läkaren där.
MSW - japp, amningen har jag lagt ner, men jag pumpar fortfarande ur, så får de bröstmjölk på flaska. Det räcker förstås inte, men lite är bättre än ingenting.
Piggelin - vad gullig du är!
I någon av de provexemplar av föräldratidningar som vi fick på KK fanns en berättelse från en mamma som fått tvillingar i v. 27, och som maken och jag kände igen oss i det hon berättade om hennes barns första fyra månader i livet. Det kändes precis som om vi kunde ha skrivit den där berättelsen, så jag tror att många neoupplevelser är ganska lika. Igår var vi på en ultraljudsundersökning av Puffs hjärta och kardiologen som gjorde undersökningen var neonatolog i grunden och hon sade att hon tyckte att det var så kul att se barn födda i v. 27 som är så fina som våra är.
*stolt mamma*
Så himla kul det verkar när ens barn börjar prata! Puff "pratar" mest hela tiden, och jag undrar så hur han kan ha så mycket att säga, han som spenderar dagarna med att äta, sova och bajsa.