• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

har du hon som inte verkar vilja berätta så mycket ens när man frågar? (har smygläst lite på FL)

Lapinette skrev 2008-09-19 23:32:17 följande:
    Inget! Bara fortsätter att fundera. Hon är lite finurlig av sig, säger inte mycket. Jag vet inte om hon vill eller tror att jag ska säga att jag sover urjäkligt och mår skit för hon frågar mig hela tiden. Sist sa jag, jag sover bra men inte maken men honom ville hon inte diskutera .
    [/citat]

Var glad för det! Jag vet inte ens om han behöver käka något men eftersom de var lite trötta så skadar det ju inte. Sen vet vi ju inte om det var ett lyckoskott, det där provet han lämnade förra året och om det blivit bättre eller sämre efter det. det blir vi nog varse om vid inseminationen.
    Lapinette skrev 2008-09-19 23:33:41 följande:
    [citat]
    Min make gör nada, varken zink eller något annat men han får superbra simmare ändå ... även efter en vecka i varma Grekland och minst en halv flaska vin varje kväll. Kan liksom inte säga åt honom att bli nykterist och käka piller.
  • Lapinette

Japp, det är min! Jag visste ju om det men valde henne då hon har sin praktik runt gathörnet samt att hon gjort flera brudar på smällen .

• nennesjuttioåtta

hahah, det är t o m jobbigt att uttala ordet!
    Jo, till aku'n (tada) har jag sagt det, men den andre tjommen har jag betalt 2 x 300 spänn för att säga hej, jag har ätit pergo, inseminera mig, tack. Ingen djupgående analys där inte. Första läkaren bröt på ryska så hon förstod nog inte eftersom ajg pratar så osammanhängande...

Lapinette skrev 2008-09-19 23:35:19 följande:
    Antar att du sagt det till läkaren samt akupunktören ... har du märkt hur jäkla jobbigt det är att skriva AKUPUNKTÖR ... shit, fingrarna vill inte.
  • nennesjuttioåtta

Dr Wow

Lapinette skrev 2008-09-19 23:38:03 följande:
    Japp, det är min! Jag visste ju om det men valde henne då hon har sin praktik runt gathörnet samt att hon gjort flera brudar på smällen .
  • Lapinette

Ahhhhhhhhhh....ser framför mig, nenne swischar in och lägger sig på britsen - please, inseminera mig!

• Lapinette

Oj, så var det nästan (mitt inlägg ovan) när vi gjorde inseminationer på Sophiahemmet. In, ned med brallorna! Vet att maken var med på ett VUL och han blev chockad över hur fort jag kunde få av dem.

• nennesjuttioåtta

Fast samtidigt det här med mensvärken så vet jag ju heller inte när det gör som mest ont, om det är ett tidigt missfall eller inte. Och då är det ju inte mensvärk på riktigt. Eller... Innan jag åt p-piller gjorde det jävelusiskt ont men bara första dagen, och Ipren hjälpte. Sen när jag slutade med pillren så kom mensvärken tillbaka men jag kunde härda ut utan smärtstillande, mestadels. Så det kanske är naturligt att det fasas ut eller också att jag blir mer smärttålig. Det är mest sista 2 åren som det ibland inte känns alls, som jag har reagerat på det. Men det är ju för at tman har mer koll på varje gång än innan vi försökte få barn. Blalabablabalbalb hahahah!

• nennesjuttioåtta

Come on! Fertilize me! *sprattlar med benen*

Lapinette skrev 2008-09-19 23:41:50 följande:
    Oj, så var det nästan (mitt inlägg ovan) när vi gjorde inseminationer på Sophiahemmet. In, ned med brallorna! Vet att maken var med på ett VUL och han blev chockad över hur fort jag kunde få av dem.
  • nennesjuttioåtta

Så länge de hinner stänga dörren till väntrummet så är väl all tidssparande manövers helt i sin ordning?!?

nästan som Gunde, från svettig till nyduschad och påklädd - 4 minuter.

Lapinette skrev 2008-09-19 23:41:50 följande:
  • Lapinette

Nennelainen, skulle inte du dra iväg till skogarna imorgon? Själv ska jag nanna kudde.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen