hej svejs,
victor mår bättre, men hostar så man tror att lgh ska falla ihop... läskigt med krupp...
inte nog med detta.... inte fick vi sova i går natt heller, för då ringer polisen halv 4 och berättar att vi har haft inbrott i bilen. HELT SANSLÖST. Ännu en sömnlös natt och polisrapporter, länskriminalen och bärgningsbil... de hade borrat in sig i baksätet, där victor har sin bilbarnstol... och jag frågade maken om hans stol - hur har det gått med bilbarnstolen älskling... han blev inte glad, han sket i den för 2 500 spänn när bilen kostar över en mille... ha ha ha sååååå typiskt mig att bry mig om barnstolen ist för bilen.
Det är tydligen ligor som själ för att frakta vidare utomlands, riktiga proffs.
Om jag hade ÄL i tisdags så borde jag ju ha BIM i början av oktober, runt den 1 oktober tror jag...
September, måste bara kommentera dig. Jag har ju rest över hela världen med Victor - SJÄLV, utan några problem.
När han var 6 1/2 månad nästan 7 månader, så stack jag till Val Thorans i Franska alperna för att åka skidor. Bodde på lgh hotell då kan man säga, men det var iaf inga problem. Varje café restaurang har ju micro eller hett vatten!
Jag åkte skidor på eftermiddagarna mellan 13-17, så han fick lunch av mig, som jag gav honom på ngn restaurang, sen lämnade jag honom till olika svenska tjejer och någon dansk med, som var skibaums på orten, så de hade honom på eftermiddagen. Han sov mest då och sen gav de honom lite mellanmål.
De har ju burkmat i butikerna på alporterna och även blöjor, så det var absolut inga problem.
Jag hade med honom på kvällarna på restaurangerna med, gav honom gröt där och sen somnade han i sin vagn.
8 1/2 månad gammal var han när han o jag drog till Dubai, samma sak där, fast jag lämnade inte honom till någon. Jag hyrde en bil och tog med mig babyskyddet från Sverige...
I kroatien i somras var han 12 månader, då hade vi vattenkokare med oss och tallrik, så det gick enkelt där med, alla länder har ju barn, så allt finns i stort sätt!
Tips är ju sack'nseat...
Kul med IVF lista och BIM lista....
Nu ska jag ha lunchdate om 30 minuter o jag har inte ens duschat så jag får komma in o fortsätta lite senare!
KRAM