• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

Säg åt mig att jag ska ignorera alla sumptom och gå och lägga mig nu.

• nennesjuttioåtta

hhahaha, right on!

God natt och tack!!!!

• Lapinette

Visst dörren stängd - ned med byxorna! Har lärt sig tricket att få ned underbyxor, byxor och strumpor samtidigt.

• Lapinette

Visst, den bästa symptomen är när mensen inte kommit och man gått en vecka över tiden ! Eller inte har några symptom alls ... då bara måste ju något vara fel?!!?

• nennesjuttioåtta

Fast maken är ute på lokal så han kommer väl hem om några timmar och luktar aceton och svavelsyra. :-s Kul att köra en solglasögonprydd mas i 3 timmar. Moahahahhack hack *hostar*

• Lapinette

God natt på dig och ha en skön helg (utan tvångstankar ...bröst, mage)!

• nennesjuttioåtta

ojojoj, tänk om man helt skulle glömma bort när man ska ha mens! Och börja bläddra i kalendern och ... Är det DÄRFÖR som jag inte tål lukten av diskmedlet?!

*mässar mantra*
    jaaaag kääääännneeeeer naaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Lapinette skrev 2008-09-19 23:49:31 följande:
    Visst, den bästa symptomen är när mensen inte kommit och man gått en vecka över tiden ! Eller inte har några symptom alls ... då bara måste ju något vara fel?!!?
  • nennesjuttioåtta

god natt, vännen! ha en skön helg du med! Förlusta dig!!!

• Lapinette

Jag hade en som påstod att hon såg ut som en mas idag på jobbet. Hon hade klippt sig och fått en fin lugg . Garvade och sa "men du är ju en"! Hon är ju från Falun!

• Lapinette

Förlusta mig??!! Med vad då ... sitter här med värsta blöjan på mig och får inte dricka alkohol ! Har makens kollegor + fruar här på middag imorgon. Tjohooo!!!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen