Pingst 2009
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Nu ska jag ut och gå med mina stavar och det ÖSER ner men man blir lite piggare iaf och så har jag delad tur på jobbet så det vore skönt med lite luft, kämpa på alla som vill...
Skulle göra detsamma om jag inte vore så förkyld. Här skiner nämligen solen från klarblå himmel, inte så jättevarmt men härlig "höstluft"!!
Tillbaka från promenaden och lite blöt fastän jag hade full regnutstyrsel på mig men skönt var det iaf
Jag går oxå med stavar, det är himla bra motion faktiskt. Hade tänkt börja mitt nya liv imorn, men vi sk aha personalmöte till kl 20 så jag kommer inte hinna till gymmet. Men ska iaf köra min vecka med bara naturdiet. Började egentligen igår, var skitduktig hela dagen ända tills en kompis till sambon ringde och bjöd oss på fest. Först tänkte jag inte följa med, sen tänkte jag vara nykter, sen sket sig alltihop, men hade SKITKUL iaf!!!
Hej!
Här är en pingstbrud 09 till. Tyvärr kan jag inte alls stoltsera med samma fantastiska planer som er andra än. Min pojkvän friade för 2 veckor sedan och gick med på att sätta datum, boka kyrka o festlokal om vi sen kunde ligga lite långt ett tag. Varför förstår inte killar att man måste vara tidigt ute??? Men men, jag ska fixa det jag kan fixa utan honom nu i början tänkte jag och sedan ta de andra planerna när han är "mer mottaglig".
När jag läser att ni har klänning, tema, fotograf och jag vet inte allt, klart så kan jag inte låta bli att bli lite stressad.
Tar gärna tips på vad man kan fixa tidigt i planeringen som killen inte behöver vara så insatt i :o)
Kram så länge och lycka till allihopa!
Ja, det är nog inte många killar som hoppar jämnfota när vi börjar prata bröllop
Puffar lite för Pingsttråden
Emma16, PRECIS så sa min pojkvän oxå!!!!!!
Jag har bokat vigselplats, vigselförrättare och lokal. Han vägrar ju att vara med och tycka ännu, så antingen får det bli min lokal eller så får han fixa en annan, men jag tänker inte stå där en månad innan bröllopet och inte ha nånstans att vara..
Killar fattar verkligen inte att man måste vara ute i tid. Som tur är så sa min sambos bästa kompis till honom att vi nästan bestämde ett för snabbt datum att gifta oss om vi skulle hinna få bokat allting, så då blev han nog lite chockad..
Sen har jag planerat allt om han inte är intresserad av, som färger och dukning och tärnornas klänningar och sånt. Och jag har letat fotograf, som han iofs har godkänt, och så.
Men det är ändå tråkigt att han inte vill vara med och drömma. Visst kan man göra bordsplaceringen när alla har svarat om de kommer eller inte, men det är ju så roligt att fundera på vem som ska sitta bredvid vem.. Eller bara fantisera och prata om det för att man är så lycklig för att det äntligen ska hända!!!
Håller med dig precis, det kostar ju inget att drömma heller
Denna tråg verkar bli mer aktiv en den jag startade så här kommer en till blivande brud till pingst!
Vi ska gifta oss i Södermanland ( där jag kommer ifrån)
Bokat:
* Frisör (lill syrran)
* Kyrka samt präst
* Festlokal
* Toasmaster samt värdinna
* Gästlista
* Mat
På G:
* Fotograf
* Klänning
* Färgtema
* Val av bukett, Kallor
* Brudgummens kläder
Jag är inte pysslig så det svåraste tycker jag är färgtemat. Hur väljer ni?
Mvh Amanda