Pingst 2009
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Ok, ska göra det nästa gång
Vår tårta kostar 35:-/pers.
Nalle Puh 40 skrev 2008-09-05 10:12:10 följande:
hej hej
vi har verkligen inte gott om pengar och vill bara gifta oss men gärna med nära och kära och har därför ett väldigt billigt kuvertbröllop med ca 150 kr per person, sen ska vi vara i en bygdegård där det kommer kosta ca 2000 kr, ett barn som spelar kostar ca 5000, svärmor och svärfar ska betala tårtan och mamma och pappa ska åka till tyskland. vi har ordnat catering med en buffe och det kommer kosta ca 180 kr per person men som sagt lite ska vi ta betalt för också men itne hela matkostanden, sen är det kläder frisör och fotograf... har jag glömmt nåt, tror inte det
kram
hahahaha
ett band ska det stå, inte ett barn som spelar
Tänkte väl det! Tyckte att det var konstigt, inte nog med att det kostade 5000 kr, ni fick bara ett barn som spelade också!
Vad får ni betala för fotografen?
Puff
vi har inte kollat fotograf ännu men idag lämnade jag in min mammas förlovningsring för förminskning och jag ska även ha en diamant, den var helt slät innan, så 700 kr kom vi undan med på ringen, gött. Ringde idag och beställde tid för att prova klänningar så på fredag blir det av. Haha min kille trodde på allvar att han skulle få åka med, noll koll.
jag vill göra klart så mycket som möjligt nu innan så blir det inte så dyrt den dagen
kram
vi har inte kollat fotograf ännu men idag lämnade jag in min mammas förlovningsring för förminskning och jag ska även ha en diamant, den var helt slät innan, så 700 kr kom vi undan med på ringen, gött. Ringde idag och beställde tid för att prova klänningar så på fredag blir det av. Haha min kille trodde på allvar att han skulle få åka med, noll koll.
jag vill göra klart så mycket som möjligt nu innan så blir det inte så dyrt den dagen
kram
Vår fotograf kostar 3000 kr. Jag tror det var 8 bilder i det priset.