• Nalle Puh 40

Pingst 2009

Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?

• Svar på tråden Pingst 2009
  • Nalle Puh 40

Har du aktiverat ditt galleri?

• Kärlekensskull

Fattar inte hur jag gör???

• Kärlekensskull

Jag måste vara helt blind, hahah! Hittar verkligen inte vart jag ska klicka i?

• Linda7608

Hej, vi har nu bokat lokal. Det blir ett värdshus som ligger ca 15 min gång väg från kyrkan. De ordnar allt ska bli så skönt att bara bestämma vad man vill ha så fixar dom det. de fixar även skjutsen för oss från kyrkan, det blir häst och vagn, så mysigt..

• Nalle Puh 40

Linda7608: Låter jätte mysigt med häst och vagn.

Kärlekskull: Vet inte heller hur jag gjorde men tror man måste kryssa i något för att aktivera det.

Karni5: I dont want to miss a thing är så mysig, min kusin hade den på sitt bröllop

• Nalle Puh 40

Har alla pingstbrudar försvunnit???

• Kärlekensskull

Nu ska det gå att se bilderna

• karni5

Nalle Puh: var det en tjej som sjöng och var det till piano eller ngt annat?

• skruttgumma

Jag har inte försvunnit..

Nu börjar mitt pyssel för inbjudningskort, placeringskort, festhäften och vigselhäften..
    Ska ha en bild på som jag ska skriva ut på datorn och sen klippa ut längs konturerna. Kom plötsligt på att det blir 60 bilder per grej (utom inbjudningarna som ju är lite färre), men i vilket fall blir det ju över 200 små bilder som jag ska sitta och klippa ut.
    Så, det kan jag ju börja med så smått..

Vi letar låtar för fullt. Nästa lördag ska vi bjuda hem solisten och killen som vi hoppas ska vilja spela gitarr och kolla på låtar lite..

Jag vill ha "du är allt" med Sonja Aldén, men m2b hade med den hem till gitarrkillen förra helgen och han sa att den var för långsam för att det skulle bli bra att spela den på gitarr..

Som danslåt vill vi nog ha "Curly Sue"

Svar på tråden Pingst 2009