Pingst 2009
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Vi betalar 30-35:-/bit. FAst det är vanlig enkel prinsess vi ska ha. Tror det blir vit marsipan och sen Riktiga blommor på.
Vet inte alls var andra tårtor kostar, om man vill ha lite mer annolunda..?
Vi ska betställa den i en liten stad och det finns numera bara ett cafe där så de tar 35 kr/bit för den dyraste och ska även fixa gluten och laktos fri
Trevlig helg på er alla pingstbrudar
detsamma Nalle Puh!
Så var det snart dags att cykla och jobba, slutar imorgon vid 9 men det brukar gå bra. Ska hinna med en promenad i skogen innan, är ju underbart väder ute
Jag frågade min kusin om hon ville vara tärna och gissa om hon blev glad!! Tårarna rann av lycka på henne SÅ nu är den posten avbockad också. Skönt!
Hej alla pingstbrudar!
...för några brudgummar finns la inte här inne...=)
Jag gifter mig med min kärlek samma datum som ni andra.
Kul med en tråd för ett specifikt datum!
Kram Sara
Danne Sara: Välkommen hit...
Vilka sånger ska era solister sjunga?
Vår solist ska antagligen sjunga "Du är allt" med Solja Aldén och så sa hon att hon hade massa fina sånger hemma som hon ville titta igenom.
Vi ska nog ha tre sånger, vf tyckte tydligen att det var bra..
Nu har vi bokat restaurangen till vår fest. Vi var där igår och tittade och pratade med ägaren och han verkade hur trevlig som helst, och vi blev helt kära i restaurangen.
Ägaren sa även att det fanns olika sätt att fixa så att min kompis skulle kunna göra tårtan, och det var egentligen det enda som gjorde att vi tvekade på att hyra restaurangen.