Pingst 2009
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Karni: Det var en tjej som sjöng och jag tror det var gitarr och piano till men kommer inte ihåg, var ganska många år sedan...
Kärlekskull: Nu går det att se dina bilder
Skruttgumman: Ja, då har du lite att pyssla med Vi är inte så pyssliga av oss utan ska beställa allt men dock från ett företag i staden så att vi kan bestämma design själv och få det lite personligt.
Har nog däremot tänkt sy linneservetter själv, kan väl inte vara så svårt?
hejhej
jag har bestämt min klänning!!!
åkte in och provade lite och kände att jag hittade min den första jag provade, varför vänta?
festprogramnet väntar på utskrift efter att bordsplaceringen kan bli klar, lite tidigt kanske men skönt att vara klar.
Vårt största problem är tärnklänningarna nu, känns inte som att jag och min tärna har samma smak alls och jag orkar snart inte bry mig mer, jag vill gärna ha mycket gjort nu, både för att minska alla utgifter på samma gång och för att det är säkert mycket i slutet ändå men dom tar det väääldigt lugnt.
jaja kul med klänningen i alla fall
Nu e jag tillbaka har haft en sen semester och sen har jag börjat ett nytt jobb.. nu ska jag komma igång med planeringen för bröllopet igen hihi
Det känns som om alla har kommit så långt med allt.. jag har själv bara bokat kyrka hehehe jag har beslutsångest för lokal :S
Maria 1984: Skönt att vara ute i god tid. Jag ska börja göra rispåsar så fort vi bestämt oss för färgtema och sen ska jag sy linneservetter
Lantzakeri: Hoppas att du kommer trivas på ditt nya jobb...
Hur många pingstbrudar är vi egentligen?
1. Nalle Puh
2. Kärlekensskull
Fler pingstbrudar?
Hur långt har ni egentligen kommit i planeringen?
Vi fixade mycket tidigt och nu har det stått still, länge...
3.karni5
bokat det mesta som behöver bokas, kvar är musiken väntar på svar från en tjej ang detta. Sen ska det provas klänning, köpas ring (har bestämt vilken jag ska ha), bestämma blommor, menyn ska bestämmas där vi ska ha festen, göras div inbjudningar och festhäfte osv...Oj vad mycket vi har kvar nu när jag börjar skriva ner det!!! Tur att det är ett tag kvar till 30 maj!!
4 Skruttgumma (Fast 23 maj)
Vi gjorde oxå väldigt mycket i början, men nu går det lite på sparlåga.
Vi har bokat vigselplats och lokal.
Tärnorna, Best Man, Toastmadame och solist har tackat ja.
Har bestämt design på inbjudningar, vigselprogram och festprogram och börjar spåna lite på innehållet.
Provat klänning och mailat med Kinafabriker för att kolla priser.
Bestämt en låt definitivt.
Faktiskt en helt otrolig grej som hände igår. Vi var ute och när sista låten spelades och vi dansade till den så sa m2b: "den här låten vill jag att vi ska ha på vårt bröllop." Så efteråt gick vi för att prata med dj:n och fråga vad det var för låt. Då visade det sig att han som skrivit,och även sjöng, låten var där. Han hade gjort färdigt den för tre veckor sedan och det var första gången den spelades. Vi sa att vi gärna ville ha den på vårt bröllop och han blev jätteglad, för den var skriven just med tanke på ett bröllop.
Så han gav oss sitt nummer och kramade om oss flera gånger och var jätteglad för att vi gillade hans låt och att vi ville ha den just på ett bröllop..
Skruttgumman: Vilken solskenshistoria