Pingst 2009
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Vi ska ha min sambos systers barn som brudnäbbar...
Vi vill nog ha vår dotter som näbb, då drygt 3,5 år. Dock är hon funktionshindrad och sitter i rullstol så isf måste vi även ha en tärna som kan köra henne i rullen. Får se hur det blir...
Åh, vad mysigt att hon ska få vara med fastän hon är funktionshindrad. Vad har hon för handikapp? Jobbar själv med handikappade sedan 5-6 år tillbaka...
Vi ska oxå ta ett släktnamn men min sambo byter innan så slipper vi betala dubbla avgifter
Ja du, vi har ingen diagnos på henne ännu för det hon har är nåt helt nytt som ingen träffat på förr. Man forskar på henne i Huddinge. Hon kan varken gå eller ens sitta själv, inte hålla upp huvudet heller såå... men hon är världens goaste tjej som självklart ska vara med i brudföljet om det bara är möjligt
Nalle Puh 40 skrev 2008-08-09 16:40:36 följande:
Usch, vad jobbigt för er. Är ju alltid lättare att få hjälp och för en själv oxå om man har en diagnos men visst älskar man dem lika mycket ändå.
Själv så har jag varit med en tjej på läger nu, har en diagnos som heter Spielmeyer - Vogts sjukdom och som inte är så vanlig.
Hoppas att ni snart får en diagnos på er dotter och att ni njuter av era bröllops planer...
Hej alla pingstbrudar! Till "efternamnsbyte" : Håller tummarna för att ni snart ska få en diagnos och att det finns något man kan göra!
På måndag ska mitt "nya" liv börja- GI metoden! Har någon prövat?
och till "Nalle Puh" blir det alltså lägre kostnad om han byter innan till det nya släktnamnet vi ska ta?
Till karni5:
Det kostar 15oo kr (om jag inte minns fel) per person att byta efternamn men byter mannen (eller kvinnan) innan så får man ju automatikst det namnet och sparar 15oo kr som man kan köpa något annat kul för
Vilka psalmer och sånger ska ni ha i kyrkan?
karni5--> Har inte provat GI, men jag och ett par tjejer till har en blogg där vi peppar varann när vi försöker gå ner i vikt. Imorgon ska vi sätta igång med en kickstart för att bryta semestermönstret och börja vårt nyttiga liv. Titta gärna in där om du vill. Finns kanske nån som har erfarenheter av GI.
stinans.bloggsida.se
Nån mer som ska ha borgerligt bröllop och vad ska ni isf ha med i vigseln? Vi har bara en sång hittills.
Fick just reda på att vi blivit dubbelbokade oxå, en annan tjej här på FL som har samma tid på samma ställe samma dag. Så nu kändes det lite stressigt..
efternamnsbyte--> Det är väl en jättebra idé att ha en tärna som kör rullstolen. Sen kan ni ju smycka rullstolen oxå så den matchar brudbuketten t.ex.
Tror det betyder så mycket för barnen att de får vara inkluderade i bröllopet. Min son som är 3,5 tycker det är jättekul att vi ska gifta oss allihop och han var så stolt när han var med min sambo till Guldfynd för att hämta våra ringar.