• Nalle Puh 40

Pingst 2009

Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?

• Svar på tråden Pingst 2009
  • Pingst09

Tyvärr har jag testat ALLT utan resultat, men allt styper på min dåliga karaktär. Nu testar jag pulver för att får en kickstart, inte tänkt hålla på med det mer än ett par månader för det blir alldeles för dyrt. Måste ju köpa mat till resten av familjen ändå...

• N79

Heeeej,

Jag gifter mig också 30 maj 2009....=).

Känner igen mig i att jag vill hitta den perfekte formen inför den stora dagen. Jag jobbar som instruktör på SATS så det borde inte vara så svårt, men det är alltid svårt att följa sina egna råd....tyvärr!

Ja ja, vi kan väl peppa varandra för det som oftast leder till att man inte lyckas hela vägen är att man tappar motivation så vi kan motivera varandra och ge lite goda tips...

Pulverdieter är en snabblösning som tyvärr inte ger hållbart resultat eftersom det oftast innebär att man tömmer kroppen på vätska....detta kommer tillbaka så fort vi börjar äta igen (kanske inte allt, men en stor del)....så det funkar kanske just den dagen eller veckan, men inte i längden.

Vi hörs!

• skruttgumma

Ska ha borgerligt, så inga psalmer, men vill gärna ha förslag på fina dikter el sånger till första dansen, helst svenska..

• Kärlekensskull

Viktklubben är inte så varligt dyrt, kostar ungefär 400 för 6 mån har jag för mig.
    Man får regga vikt en gång i veckan och midjemått 1 gång per mån.
    Sen för man dagbok på allt man äter. Man får även matschema på frukost,lunch , mellanmål, och middag.
    Helt ok mat faktiskt, inte massa äcklig smaklös bantningsmat.
    Sidan har diagram så man ser hur mycket man minskat i mått och vikt.
    Sen om man vill så kan man göra ett träningsschema också.

Kan helt klart rekomendera viktklubben.
    Är det något annat du undrar över så är det bara att fråga

Lucka till!!

Nalle Puh 40 skrev 2008-08-11 10:58:25 följande:

Berätta mer om viktklubben.se...
  • Pingst09

Tjoho! Prästen ringde nyss och bekräftade min önakan om datum/tid. Så nu är kyrkan "vår" den 30 maj-09 kl 15.00

• Nalle Puh 40
    efternamnsbyte skrev 2008-08-12 09:59:21 följande:
    Tjoho! Prästen ringde nyss och bekräftade min önakan om datum/tid. Så nu är kyrkan "vår" den 30 maj-09 kl 15.00
    Grattis!!!
  • Nalle Puh 40

När ska man egentligen höra av sig till prästen med sina frågor eller brukar han kontakta en? Någon som vet???

• Pingst09

Nalle Puh 40 skrev 2008-08-15 17:48:41 följande:

När ska man egentligen höra av sig till prästen med sina frågor eller brukar han kontakta en? Någon som vet???
    Jag fick en broschyr med posten av prästen där det står en del om vigseln. Utanpå hade hon satt en lapp där det stod "vi hör av oss i april/maj"

Men har du frågor redan nu är det väl bara och kontakta dem?!
Svar på tråden Pingst 2009