Pingst 2009
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Någon mer än jag som gifter sig pingstaftonen 2009?
Tjoho igen! Har fått hem min klänning idag! 1100:- och den är SÅ fin... Lite för tajt upptill dock, men det får jag fixa. Har ju några månader på mig!
efternamnsbyte: var har du köpt din klänning?
Här är en till som gifter sig 30 maj nästa år..På min blivandes födelsedag..
Vigselplats och festställe är klart
Färgtema; vitt, beige och blått
Bukett
Brudnäbbar
Ringbärare
Värdpar
Toastmaster
Menyn (färdig från stället vi ska vara på)
Sen har vi inte kommit så mycket längre, vi har inte ens spikat gästlista än..
Vi bor inte i Sverige, så det är lite knepigt att fixa med allt...tur att vi har ett bra värdpar, plus att stället vi bokat fixar med allt runt middag och fest...så det blir inte så mycket stress runt själva middagen...
Nu har jag hittat min klänning Ska inhandla mig den i nästa vecka. Så skoj!!!!
Oj, köper ni klänningar redan Har inte ens börjat att titta på det
Japp , hade inte tänkt att köpa nu men hittade drömklänningen:D
Jag har köpt den privat från en annons här på bt! 1000:- +frakt (som säljaren ville att vi skulle dela på!)
Jag ska beställa min från Millys, den kommer kosta 240 dollar. Tillsammans med tärnklänningar och gemensam frakt kommer alltihop bli 500 dollar. Så nu hoppas jag bara att dollarn inte stiger, men då får man väl beställa snabbt..
Är lite irriterad på min m2b som vägrar diskutera bröllop ("snälla kan vi inte ha en helg utan att du pratar bröllop varenda dag?")
Jag vet att det kanske är lite tidigt, men jag vill ha bokat allting så att man inte sitter där tre veckor innan och det går inte att hitta ett enda datum när både vigselförrättare, lokal och fästningen är lediga..
Dessutom så är det jag som lägger budgeten, och om jag vet vad det kostar med kläder till honom, best man och sonen (som alla ska ha lika) så kan jag räkna ut om jag kan göra mina naglar på salong eller köpa lösnaglar som riskerar att lossna, eller om jag ska be mamma och hennes kompisar göra maten eller om jag kan anlita den där billiga tjejen som hade hand om maten på chefens bröllop..
Är jag konstig??? (Vet att jag är kontrollfreak och ibland kan jag gå lite långt)
du är inte konstig! Vi alla blivande fruar är likadana!
Ska nog ta med mig syrran och mamma och börja kika lite smått oxå, är ju bra att veta vad man vill ha på ett ungefär iaf...