• Efter 11 år är det min tur

stora Man/m2b klago tråden

Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!

• Svar på tråden stora Man/m2b klago tråden

Jag kan börja denna tråd....Min gubbe har fått för sig att jag skall plocka upp hans kalsonger som han slängt på badrummsgolvet och som nu har legat där i en och en halv vecka. Jag har städat runt dom och tagit min tvätt men låtit hans ligga kvar och han är skit sur för det och frågar surt om han inte gör saker för mig och visst gör han det men inte fan plockar han upp mina skitiga trosor och det begär jag inte heller,skulle inte komma på fråga....Vi får se hur länge dom ligger kvar...jag återkommer
    Puff

• EnaOline

jag älskar min snubbe jätte mycket, vi gifter oss på lördag. Det som ska bli skönt är att jag kommer att slippa tjata, det har varit riktigt enerverande att tjata om allt som ska göras inför bröllopet. Just nu har jag tjatat om en tavla som ska spikas ihop i veckor. Jag blir tokig! Hatar att tjata.

• aikidoaasa

Om min bf inte får som han vill är han grinig och uppför sig som en bortskämd snorunge (ibland) Så i vissa saker har jag nästan slutat att ge förslag... för det är ändå alltid hans som går igenom. Fast ibland får jag mina utbrott och då kan han ibland gå med på dem bara för att visa att det inte alls är så att det bara är hans idéer som går igenom... *mutter*

Känner igen det där du...*MOOOOORRR*

aikidoaasa skrev 2008-07-07 11:15:30 följande:
    Om min bf inte får som han vill är han grinig och uppför sig som en bortskämd snorunge (ibland) Så i vissa saker har jag nästan slutat att ge förslag... för det är ändå alltid hans som går igenom. Fast ibland får jag mina utbrott och då kan han ibland gå med på dem bara för att visa att det inte alls är så att det bara är hans idéer som går igenom... *mutter*
  • aikidoaasa

Skönt att höra att det inte bara är min som gör så.

• Brud28

Min m2b är omöjlig ibland!
    Han klagar ofta på att han inte får göra något hemma tex, diska och städa för jag hinner alltid göra de före honom.
    Men sen när man för en gång skulle ber honom göra de, ja då ska de ta flera dagar innan de blir gjort!
    Och då tröttnar jag och gör de själv!
    Suck vad ska man göra med honom

• Jen82

Hehe. Ja jag skulle nog säga tvärtom här.
    Han diskar han lagar mat han städar osv. o tjatar i hjäl mig så jag ska hjälpa till. Men eftersom mitt sommarschema inte var de bästa så orkade jag helt enkelt inte med alla hushållssakerna..
    Jaja nu har jag semester o får nog ställa upp lite mer.
    De min m2b gör som gör mig arg är att han alltid tar sååååååååå lång tid på sig att göra sig klar när vi ska iväg. han e klar efter utsatt tid vi ska vara framme. o jag brukar stå i dörren med jacka skor osv o bara vänta.......

• valkyriana

Min m2b är värdelös på att ta upp sin tvätt och lägga den i sitt skåp. Då han gör det så tycker han att han är duktig MORRRR

Dessutom blir han "jättesjuk" av en vanlig förkylning... (mes..)

• valkyriana

och ja, just det jag älskar honom hur mycket som helst

Men ni förstår nog att han har miljoner av fina sidor med

Svar på tråden stora Man/m2b klago tråden