• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Hej vänner. Är arg idag!!!! Ska ju fota mig imorgon, o är redan nervös som det är, o vågen har i 3 dagar visat gott resultat och en enligt mig trevlig siffra under 57...tills idag!!! Grrrrrrrr!!! Jag har gått upp 1 kg! Buhhu. Det som gick såååå bra. Inte så mycket jag vet, men jag känner mig pluffsig, lite nojjig och ARG! Vill ju vara så fins som möjligt imorogn o ha ett så gott självförtroende som möjligt...

• GME76   080802

Ha ha, startade en egen förut idag men fortsätter gladeligen här. Hann inte träna igår men har sprungit 45min i skogen och ska cykla 40min snart. Så 30 000 stegs-utmaningen ska klaras .

• Mikabella

Hej! Vad rolig att du hittade hit Vad duktig du är som kämpar på! Heja heja!

• Sommargrönt

*trösta trösta:
    Är det inte minus totalt då? Man får försöka tänka så!

Jag är numera en 60-nånting tjej! *stolt*

Mikabella skrev 2008-07-06 19:41:27 följande:
    Hej vänner. Är arg idag!!!! Ska ju fota mig imorgon, o är redan nervös som det är, o vågen har i 3 dagar visat gott resultat och en enligt mig trevlig siffra under 57...tills idag!!! Grrrrrrrr!!! Jag har gått upp 1 kg! Buhhu. Det som gick såååå bra. Inte så mycket jag vet, men jag känner mig pluffsig, lite nojjig och ARG! Vill ju vara så fins som möjligt imorogn o ha ett så gott självförtroende som möjligt...
  • Hvidbrud

Grattis Sommargrönt! Guuud vad sköönt!

Hittade hit också! Hittade den andra först, men sen kom Sommargrönt och hämtade mig!

Skrev i andra tråden att jag blev hippad iLördags. Skulle in och jobba, men klienten kom aldrig, istället kom två kompisar och hämtade mig, så tog de mig till stora metropolen Malmö- där väntade mina svenska kompisar *åh, vad jag hjärtar er allihop* Fick fjäder-gloria på och champagne och jordgubbar i solen. Härligt! Sen gick vi på suhibar där jag fick rullsa klämma och forma. Jag måste ju säga att jag var rätt bra på det där... He he.

Sen kom en sminkös och sminkade mig jätte fin. och så kom klänningen fram tjejer. Jag lovar att jag aldrig har varit så tacksam för att jag hoppat på dena tråden på BT, för den klänningen var ett svart spetts fordral i spandex... Hahahah!! Oj, som jag såg ut! Sen fick jag vingarna ill min gloria och efter många tårar och tequila senare tog vi ut och dansade hela natten. Shiit! HAr aldrig varit ute i en sån klänning för. Helt fredad! Fortfarande öm i fötterna efter flera timmar med marenque, salsa, samba och reggaeton... (ja höfterna är rätt ömma också.
    Tog tåget över brom och hem i sängen till min älskling! Guuud vad skönt att ha en sån härlig kille där hemma (jo, kläningen funkade på honom också.. Hö hö)

Mikabella, vad ska du fottas till?

• GME76   080802

Åh va kul Hivbrud .

F´låt Mikabella, läste inte ditt inlägg först ju, bara TS-inlägget. Vatten o sånt är lurigt och beroende på när man väger sig under dagen, om man åt senare på kvällen än vanligt. Du är snart där nere igen .

• GME76   080802

Cykling 50min = ca 13 000 steg. Och sen pilates 25min = 2200. Jag måste säga att det blev en bra dag. Fick inte så mkt annat gjort dock...

• Mikabella

Hej alla underbara tjejr! Vad roligt att ni hittat hit! Saknade er!

Nu har jag gjort det! Fotat mig till en liten "secretbox! för min blivande Är sååååå sjukt kräsen o nojjig över min kropp....Pust...Men 10-15 bilder blev bra iaf Får väl lägga ut någon i "starkabilder" mappen när jag får dem

Grattis Sommargrönt!!!!!!! Gud vad roligt! Tack för tröstet...Jo det är minus totalt, men du vet man får ju lite nojja

Hvidbrud: Åhhhhh vad härligt!! Vilken lyckad hippa! Låter som ni hade riktigt kul! det där lilla spetsfodralet låter hett

GME76: Du är grym ju! Du har verkligen fått upp farten!!

Massor av kramar till er. Sov gott sötnosar! Ses imorgon

• Mikabella

Tycker jag förtjänar mer än -1kg på 1,5 månader! Grrrrr!!!

• Sommargrönt

Jag förstår hur du tänker. Men samtidigt så får du ju se lite till var du börjar. Det är skillnad att börja på 100 kg och 57 kg! Eller hur! Har man mindre som ska bort totalt så går det ju långsammare. Var glad att du har finputskilona kvar. Jag har fortfarande en ICA-kasse på magen som ska bort. :) Skulle kunna döda för att bara ha lite finputs kvar och bara gå ner 1 kg på 1,5 månader! Och tänk alla muskler du har byggt! Det där kilot är säkert massa kilon fett egentligen! Stay positive!

Mikabella skrev 2008-07-08 09:00:21 följande:
    Tycker jag förtjänar mer än -1kg på 1,5 månader! Grrrrr!!!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...