Grattis Sommargrönt! Guuud vad sköönt!
Hittade hit också! Hittade den andra först, men sen kom Sommargrönt och hämtade mig!
Skrev i andra tråden att jag blev hippad iLördags. Skulle in och jobba, men klienten kom aldrig, istället kom två kompisar och hämtade mig, så tog de mig till stora metropolen Malmö- där väntade mina svenska kompisar *åh, vad jag hjärtar er allihop* Fick fjäder-gloria på och champagne och jordgubbar i solen. Härligt! Sen gick vi på suhibar där jag fick rullsa klämma och forma. Jag måste ju säga att jag var rätt bra på det där... He he.
Sen kom en sminkös och sminkade mig jätte fin. och så kom klänningen fram tjejer. Jag lovar att jag aldrig har varit så tacksam för att jag hoppat på dena tråden på BT, för den klänningen var ett svart spetts fordral i spandex... Hahahah!! Oj, som jag såg ut! Sen fick jag vingarna ill min gloria och efter många tårar och tequila senare tog vi ut och dansade hela natten. Shiit! HAr aldrig varit ute i en sån klänning för. Helt fredad! Fortfarande öm i fötterna efter flera timmar med marenque, salsa, samba och reggaeton... (ja höfterna är rätt ömma också.
Tog tåget över brom och hem i sängen till min älskling! Guuud vad skönt att ha en sån härlig kille där hemma (jo, kläningen funkade på honom också.. Hö hö)
Mikabella, vad ska du fottas till?