In vino och cappuccino
...och så en skvätt modersmjölk därtill (fast de samvetsgranna låter bli att blanda). Låt vätskorna flöda, så följer orden automatiskt.
...och så en skvätt modersmjölk därtill (fast de samvetsgranna låter bli att blanda). Låt vätskorna flöda, så följer orden automatiskt.
Zua
det lustiga är att en arbetsgivare inte får fråga om familj och barn mm. Men det är då frågan "hur ser du på ditt liv om 5 år" o andra kringformer kommer in i bilden.
HUr många säger ärligt att "samma sekund som jag får ett fast arbete tänker jag försöka bli gravid"?
Rosen
Vad bra gjort! Fast jag har hört att flerbarnsmammor är de perfekta arbetstagarna. Ok VAB men när de är på jobbet får de tydligen så mycket mer gjort även om de går tidigare än kollegorna för att hämta barn på dagis mm.
Modigt av tjejen att berätta att hon var gravid!
Håller med ovanstående - bra gjort Ankan! Om bara fler arbetsgivare gjorde som du (och det lär väl bli svårt så länge egomorsor fortsätter att ta all föräldraledighet och egofarsor inte vill "offra" sin karriär) så skulle det vara betydligt enklare som ung kvinna på arbetsmarknaden. Man kan ju också förstå arbetsgivarna som "vet" att om de anställer en ung tjej som har ett fast förhållande så är risken stor att hon snart försvinner iväg i både ett och två år. Inte så kul! Ett av många argument för en individualisering av föräldraförsäkringen, tycker då jag i alla fall.
Eftersom vi åker iväg på vår "roadtrip" på onsdag är det mycket som måste fixas innan och jag kommer nog inte ha tid att titta in.Här är smakprov på några av de hotell vi kommer att bo på www.wynnlasvegas.com www.mondrianhotel.com www.postranchinn.com
Amelle - Hoppas att du får en helt fantastisk dag på lördag och en underbar smekmånad!! Ser fram emot att få se bilderna sen.
Izunia - När jag är tillbaka är ni en liten familj! Shit, vilken lycka!
Förhoppningsis - Hoppas att du slutar på ditt nuvarande jobb och följer mage och hjärta.
Gemma - Trevlig resa! När solen skiner är Sverige överlägset!
Lappinette - Du är alltid bra på att njuta. Hoppas du får en helt underbar sommar.
Kram
Kram tillbaka zua och hoppas ni får en underbar semester!
Det ser helt underbart ut Zua! Ha en supersemester nu, kram!
Avis??!! Neeej då !
Zua
Har du lite plats i bagaget så följer jag gärna med!
Väldigt praktiskt med hotell med ferarributik om man blir lite sugen på att spontanköpa en =)
Ha en underbar resa - hur länge är ni borta?
förhoppning - jag har Ferraributik precis här utanför, Ferrari och Maserati. Spontanköpa ?!! Däremot så hade de vår nuvarande bil på provkörning på ett litet slott i Aix en Provence. Väldigt lägligt eller så hade maken kollat upp det innan han bokade hotellet? Säljaren visste precis hur han skulle sälja bilen ... genom fästmön! Så det var mer eller mindre mig han pratade med, jag som fick provköra klart mycket längre än maken etc.
Förhoppningsis.. har blivit nerringd varje dag sen en vecka tillbaka... Jag tycker det bara att trevligt att folk bryr sig. Men ungen lär inte komma idag! Jag tror själv på den 3:e...
Ahhh Iza, är du fortfarande hemma! Jag hoppas du slipper gå allt för länge över tiden. Måste vara olidligt ... själv är jag otålig som f*n och hatar saker som inte följer deadline .