• Gemma

In vino och cappuccino

...och så en skvätt modersmjölk därtill (fast de samvetsgranna låter bli att blanda). Låt vätskorna flöda, så följer orden automatiskt.

• Svar på tråden In vino och cappuccino
  • Amelle

Jag vet Rosen, var precis inne och kollade på din bukett och kände mig lugnad! Den är jättevacker och jag älskar ju pioner så det kommer nog bli alla tiders.

• zua

Girls, ville bara titta in och säga hej!

Det är mycket som har hänt sen sist..både roliga och tråkiga saker! Min älskade faster somnade in.. vilket har känts tungt och overkligt, då vi stod varandra nära. Hon begravdes häromdan. De var en väldigt fin begravning. ( om man nu får säga så?) Och väldigt skönt att få ett avslut. Men hon var verkligen älskad utav många. De va över 200 personer på begravningen ( kyrkoherden sa att han slutade räkna vid 210.

Izunia - Hang in there! Gud, vad spännande...snart är ni en liten familj!

Amelle - Har du blivit hippad än? Imorgon är de nämligen en av mina bästa vänners möhippa. Och den har varit så rolig att fixa. Jag hoppas verkligen att hon blir glad.

• Amelle

Zua - beklagar sorgen. Klart att en begravning kan vara fin och tillslut bli ett bra minne mitt i sorgen.

Angående hippan så tror jag det blir imorgon... har fått skumma nattliga sms hela veckan. Fästmannen kommer snart hem från sin låtsas-svensexa - den riktiga blir imorgon den med.

Vad har ni på ert möhippeschema imorgon?

• Izunia

Hej Zua!
    Beklagar åter igen. Förstår vad du menar med "fin" begravning. Kände samma med min mormors. Har tänkt på dig sen du skrev till mig sist. Hoppas allt är väl med dig under omständigheterna.

Just nu har jag jätteont!!! Inga värkar men det trycker på med knivskarpa ilningar!! Undrar om det händer nåt idag..

• zua

Tycker att jag formulerade mig lite klumpigt. Det är klart att man inte är mer älskad för att de kommer mycket folk på ens begravning. De är bara de att jag inte sett så mycket folk på en begravning tidigare.

Amelle - Tack! Nicke Nyfiken, har du lyckats snoka reda på när din möhippa ska vara ??;)

När jag skrev klart om hela vårt möhippaschema, slog de mig att hon är minst lika nyfiken som dig om inte värre. Jag återkommer efter möhippan.Även om jag har väldigt svårt att tänka mig att hon skulle vara inne här och läsa, vill jag gärna inte chansa.

• zua

Izunia - Tack söta du! Jag tror du kommer att föda senast på söndag.

• Amelle

haha Zua, är man professionell snokare så är man! Nu måste jag nog gå och lägga mig, bakis och trött som jag är. Får väl se hur det blir imorgon, ser ut att kunna bli en hård helg det här :)

• Amelle

Izunina- din lilla stackare. Hoppa upp och ner, drick massa skumpa och jufsa runt i sänghalmen vetja!

Svar på tråden In vino och cappuccino