Bebis efter bröllopet!? Nr2
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Hahah nej, så långt har det inte gått än.. Men jag började däremot gråta när jag upptäckte att m2b hade ätit upp min salta kex . Han såg lite skammsen ut när han lommade iväg till affären för att köpa nya
Ojoj.. vad dessa hormoner kan spela spratt med oss.
Min sambo brukar säga att graviditet är ett manligt syndrom, hehe kanske ligger något i det. Lätt verkar de inte ha det ialla fall.
Förutom utebliven mens vad brukar första syntomen vara på att gravid?
Jag fick ont i brösten som f*n. Men det släppte efter ett par veckor.
Jo det där har man hört talas om, onda bröst. Fy tusan för att trycka in sig i en bröllopsklänning om man lyckas bli gravid innan och har ont i brösten. jaja det är smällar man får ta då.
Här är det nog kört mensen verkar vara på ingång... Men nästa månad då jäklar
Nu ska här tränas oxå. Ska gå ner lite innan bröllopet (23/8) så då passar ett minus idag bra
Har slutat med minipiller nu efter många år. Mensen kom igång efter 2 dagar. Det måste väl vara ett bra tecken?
Godisråttan, härligt, vad skönt när det funkar!
När jag var gravid (för 10 år sen) så var jag säker efter två dagar(!) Brösten blev hårda som bowlingklot med en gång. Men jag har en kompis som inte upptäckte att hon var gravid förrän i femte månaden... Det är så olika. Jag var lite orolig för ev. cravings men blev positivt överaskad. Kroppen talade om precis vad den ville ha, jag har aldrig ätit så nyttigt som de nio månaderna. Dock tvingade kroppen mig att sluta vara vegeterian. Jag bara skulle ha kött!
Ja skönt att den kommit. Den har varit så oregelbunden och uteblivit många ggr när jag åtit minipiller. detta måste ju säga att kroppen är tillbax i normal fas.