Bebis efter bröllopet!? Nr2
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Åh, va skönt med en massa fördelar ;) Jag slutade en sväng för ett år sen när jag skulle prova mini piller istället (gjorde ett uppehåll på nån månad) o det hände inget speciellt alls. Kände ingen skillnad, så man kan ju alltid hoppas att jag hör till dom som slipper "komplikationer".
Tack för peppningen ;)
Ja, då får vi hoppas att du slipper komplikationer denna gången också.
lanovia 08 skrev 2008-06-24 12:25:05 följande:
Håller tummarna för dig....
lanovia 08 skrev 2008-06-24 12:25:05 följande:
Tack!
Sambon har varit och köpt gravtestet idag, så nu har vi nervöst läst instruktionerna flera gånger.
Skall testa imorgon bitti. Blir det pos så vet vi blir det neg så blir det att göra det igen om några dar.
Saken är att efter 21-dagarscykeln så är det perfekt imorgon, 1 dag innan beräknad mens. Medans efter 28-dagarscykeln så borde jag vänta några dar. Men jag är för nyfiken vill veta nu!
Fy 17 vad nevöst!
"Inte gravid" blev resultatet imorse. Så nu är det bara att se om mensen kommer igång och illamåendet ger med sig. Annars kommer jag testa igen om några dar-1 vecka.
Har börjat att använda Acos ÄL-test nu. Fick ett svagt streck på vänster och ett starkt på höger. Det stod att jag skulle göra ett test imorgon samma tid. Gjorde ett idag och stod samma sak. Det tokiga är att jag inte vet hur lång menscykel jag har då jag just slutat med cerazette men började på dag 10 att testa. Vad tror ni?
Ett tips till er alla som oroar er; Köp ett Angelsound!!
Jag köpte min på tradera för 400:- och vi testade den nu ikväll. Jag hittade hjärtljuden nästan direkt och det var SÅ coolt! Jag har ju hört ljuden hos BM tidigare men det här var första gången som min blivande man fick höra. Vilken kännsla det var! Den är verkligen jättebra om man går och oroar sig, med ett knapptryck så hör man hjärtat slå. Jag har tänkt använda min en gång i veckan kanske. Det känns skönt att kunna lyssna när man är orolig.