• Silva79

Bebis efter bröllopet!? Nr2

Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2
  • BröllopJuli2008

Jag har använt mig av hur många ÄL-stickor som helst och jag har fått utslag EN gång. Jag vet inte riktigt om jag litar på dom där faktiskt.. Nu är jag iaf ÄNTLIGEN gravid och har precis gått in i vecka 13

• Godisråttan
    BröllopJuli2008 skrev 2008-06-30 09:28:36 följande:
    Jag har använt mig av hur många ÄL-stickor som helst och jag har fått utslag EN gång. Jag vet inte riktigt om jag litar på dom där faktiskt.. Nu är jag iaf ÄNTLIGEN gravid och har precis gått in i vecka 13
    Grattis!
    Vad skumt ifall de inte funkar då det står 99% säkerhet.
  • ingenjörsbruden
    Godisråttan skrev 2008-06-30 08:40:52 följande:
    Försöker få svar på när jag har min ÄL med ÄL tester och är inne på dag 16(började testa på dag 10) och visar fortfarande ingen ÄL? Kaske är för att jag just har slutat med minipiller och inte fått igång min menscykel?
    Ja antingen så har inte din kropp kommit igång eller så kan du ha ÄL sent....tom dag 19 är inte helt ovanligt.....

Bröllopjuli2008
    Var det på den ÄL som du blev gravid??

Det är tydligen inte ovanligt med att man inte får ÄL i varje cykel....det kan ju också påverka resultaten för ÄL-stickorna.....
  • Ingarö08

Jag brukar få mens på dag 32-34 och har "alltid" ÄL på mellan dag 16 och 19 så ge inte upp!

Godisråttan skrev 2008-06-30 08:40:52 följande:
    Försöker få svar på när jag har min ÄL med ÄL tester och är inne på dag 16(började testa på dag 10) och visar fortfarande ingen ÄL? Kaske är för att jag just har slutat med minipiller och inte fått igång min menscykel?
  • ingenjörsbruden
    Jonna83 skrev 2008-06-27 20:40:49 följande:
    lanovia 08Här är en som mått illa konstans i snart två månader! Förutom de gånger då jag legat o spytt. Börjar bli lite smått panikslagen, inget kan få en så knäckt som att gå runt o vara grymt illamående hela tiden. Har tagit 4 grav test men nej, inte det. Trodde jag inte heller iof, men nu griper jag efter halmstrån!
    Hur har det gått Jonna?
    Har du blivit kollad o så?!
    Hoppas att det inte är magkatarr eller dyl....
  • BröllopJuli2008
    ingenjörsbruden skrev 2008-06-30 10:46:00 följande:
    Ja antingen så har inte din kropp kommit igång eller så kan du ha ÄL sent....tom dag 19 är inte helt ovanligt.....Bröllopjuli2008Var det på den ÄL som du blev gravid??Det är tydligen inte ovanligt med att man inte får ÄL i varje cykel....det kan ju också påverka resultaten för ÄL-stickorna.....
    Nej det var det inte.
  • Jonna83

ingenjörsbruden

Ja, jag har tagit alla blodprov man kan ta o allting ser bra ut. Jag provade äta losec (mot magkatarr) när allt började men tyckte inte det hjälpte. Ska försöka äta det igen nu i två veckor, jag börjar bli desperat!

• BröllopJuli2008
    ingenjörsbruden skrev 2008-06-30 12:54:48 följande:
    Någon som har börjat kolla på namn?tips om bra sida?Är eg ute efter gamla svenska namn tror jag.....
    Jag har faktiskt bara 2 tjejnamn än så länge;
    Wilja eller Sophia

Men jag är säker på att det hinner tillkomma flernamn på den listan . Är ju bara i vecka 12+1 än
  • Ankan80

Jar gillar Freja. Tycker Ingrid också är sött, men det heter min mamma

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2