• Silva79

Bebis efter bröllopet!? Nr2

Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2
  • BröllopJuli2008

lillan31: Grattis och var glad att det fungerade så snabbt för er! Själva har vi försökt i över 6 år och är ÄNTLIGEN gravida

• 31 maj 2008

Lillan - grattis! Härlig känsla! Fast jag får nog inte skriva här i tråden, för jag testade positivt 3 veckor innan bröllopet... ooops!

• lillan31
    Helt ofattbart...fast jag är ju bara i 3:e veckan....så det känns för tidigt att ropa ut ett glädjetjut...
  • Godisråttan
    lillan31 skrev 2008-07-03 16:50:41 följande:
    Helt ofattbart...fast jag är ju bara i 3:e veckan....så det känns för tidigt att ropa ut ett glädjetjut...
    Åhhhh så kul! Grattis!!!!!!!!!!!!!!!
  • lillan31
    BröllopJuli2008 skrev 2008-07-03 16:45:54 följande:
    lillan31: Grattis och var glad att det fungerade så snabbt för er! Själva har vi försökt i över 6 år och är ÄNTLIGEN gravida
    Ja, sånt där vet man ju aldrig, hur lång tid det tar, det var därför vi tänkte att det är lika bra att sätta igång. Jag har nyss tagit examen och ska strax börja jobba med mitt nya yrke, men jag hinner ju jobba ett tag iaf innan det är dags.
  • lillan31
    Godisråttan skrev 2008-07-03 16:53:36 följande:
    Åhhhh så kul! Grattis!!!!!!!!!!!!!!!
    Tack tack, och grattis alla ni som också just blivit gravida
  • lillan31

Ni som nyligen blivit gravida; har ni redan berättat för omgivningen eller väntar ni ett tag?

• ingenjörsbruden
    lillan31 skrev 2008-07-03 16:36:34 följande:
    herregud, vi gifte oss 7 juni, tänkte att nu kan vi försöka bli gravida...och testade mig idag....och det visar sig att jag redan är gravid...efter tre veckors försök! Vi är glada, men jag är nog paranoid och kan knappt tro att det är sant!
    Grattis!!!! Va kul att höra att det kan gå fort också!!!
  • Ninnispinnis

Vill tipsa alla som planerar barn om BTs "systersida", familjeliv.se. Massor av tips och råd för innan, under och efter graviditeten.

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2