• Silva79

Bebis efter bröllopet!? Nr2

Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2
  • anniepannie00

Hej hej!
    plussade i fredags och är så lycklig..
    Ringde mvc i måndags och de bad mig köpa aco kvinna, den skulel tydligen vara bäst, men de är ju enligt henne.

Mitt plus kom ju efter 2 försök så jag är inte riktigt med i leken än, har inte fattat vad som hänt.. Och så ska vi gifta oss om ca en månad... oj oj oj...

Hur går det för er andra?

• Godisråttan
    anniepannie00 skrev 2008-08-06 08:24:12 följande:
    Hej hej!plussade i fredags och är så lycklig..Ringde mvc i måndags och de bad mig köpa aco kvinna, den skulel tydligen vara bäst, men de är ju enligt henne. Mitt plus kom ju efter 2 försök så jag är inte riktigt med i leken än, har inte fattat vad som hänt.. Och så ska vi gifta oss om ca en månad... oj oj oj...Hur går det för er andra?
    Grattis vad kul!
  • lanovia 08

anniepannie00 vad kul! Grattis!!!

• RTBW

Vi villo också ha barn snart, vi gifter oss hösten 2009 och skulle vilja bli gravida efteråt. Men det kommer väl aldrig att gå.
    Jag känner så många som har problem och väldigt svårt att bli gravida. Har haft tankar på att försöka innan, bara för att "komma igång" problemet är att i släkten har de flesta mammor mått så fruktansvärt illa det första månaderna att jag inte vill chansa.
    Så jag får väl ta mitt sista piller dagen innan bröllopet, jag har gjort uppehåll förut och fått mens på en gång....jag mycket logistik i detta.

• anniepannie00

Tack!
    Det är jätte roligt men så oväntat jag trodde vi skulle behöva massor av försök eftersom jag slutade med pillrerna sist juni.. men nu sitter jag här och har redan en liten liten kula... underbart att ha under klänningen..

• Ankan80

Åhh...va roligt! Grattis!
    Hur många veckor är du i nu?

anniepannie00 skrev 2008-08-06 10:00:27 följande:
    Tack!Det är jätte roligt men så oväntat jag trodde vi skulle behöva massor av försök eftersom jag slutade med pillrerna sist juni.. men nu sitter jag här och har redan en liten liten kula... underbart att ha under klänningen..
  • Bröllop 2008

Grattis anniepannie00 va roligt!

• sofjoa

ska man börja äta folsyra innan man blir gravid med?

• Ninnispinnis

Jag har läst att man helst ska börja ett par månader innan, om man har möjlighet.

sofjoa skrev 2008-08-06 10:32:57 följande:
  • Ankan80

Om man saknar det så tar det lite tid att bygga upp. Därför jag äter förebyggande.

sofjoa skrev 2008-08-06 10:32:57 följande:
Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2