Bebis efter bröllopet!? Nr2
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Jag är gravid... vi skulle börja försöka med "hjälp" till efter smekmånaden men 2 dagar innan bröllopet plussade vi.. på tisdag får vi veta vilken vecka vi är i.. troligtvis v 6 eller 7..... jag är så lycklig
Grattis Soon 2 be Mrs! Vad roligt!
BröllopJuli2008, vad skönt att allt går bra. Och nu har ni passerad de mest kritiska veckorna också! Gött!
Soon 2 be Mrs skrev 2008-07-13 23:24:20 följande:
Grattis grattis!!!!!!!!!
Hur går det för alla här? Själv har jag inte lyckats tajma in ÄL ännu...Men tar väl ett tag innan mensen blir regelbunden efter att ha ätit minipiller så lång tid.
Här går det inte så bra. Illamåendet är tillbaka, brösten värker, men gravtestet visar negativt. Vet inte vad jag skall göra. Pratade med en barnmorska som sa att jag kunde åka till en gynekolog och testa mig då det händer att clearblue visar fel. Vilket skulle vara skönt men känns så dumt när clearblue hävdar att jag inte är gravid.
godisråttan ja det är bara att ge kroppen tid. Men det är ju inget som säger att ni inte kan lyckas även om du inte vet exakt när du har ÄL. Kan ju räcka med att ni har sex 5 dar innan för att det skall bli ett litet barn.
Hej tjejer. Ville bara sticka in näsan och magen (!) och önska alla en trevlig sommar. Vi åker till Gotland imorgon kväll och bröllopet äger rum nästa lördag! Snart är jag gift!
Lycka till på bröllopet BröllopJuli2008! Hoppas ni får en superdag.
Hur går det för alla?
Sista p-ringen i nu, efter bröllopet 30/8 hoppas jag på plus asap