Bebis efter bröllopet!? Nr2
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
namn saga är helt underbar...
jag bara älskar det namnet.
lycka till
Haha...ja, det verkar som om många M2b ser det som en ledighet.
Oj oj oj så fel de kommer ha!!
Stackare! Vad jobbigt med 3st MF... Jag har själv ett MA bakom mig och kan bara tänka mig vad jobbigt det måste vara med 3st. Har du bett att få "progesteron" eller vad det heter. Det är vagiatorer som man tar upp till vecka 12 om man har MF bakom sig. För att minska risken...
Men gud vilken söt make du har!!! Han är ju för rar! Blir ju helt rörd
Jodå, vovvarna mår bara bra fast storkillen har bitit lillkillen i örat så det var ett besök hos veterinären igår. De busarna!!! Hur mår eran vovvsing?
Annars rullar bröllopsplanerna på. Snart dags 62dagar kvar...62träningsdagar kvar
kram kram
Hej!
Det har varit riktigt jobbigt men men livet måste gå vidare...
nu håller vi tummarna att den här lilla plutten kommer klara sig. Jag ska till läkare efter semester. Åker bort imorgon.
Min make är helt underbar...han har verkligen varit vid min sidan hela tiden...Så glad att vara gift just med honom.
Våran lilla vuvve mår bra...Han är så bortskämd av allt och alla hehe:)
Har du hämtat klänningen?
Du måste skicka bilderna sen...
Lycka till
Vet inte om jag ska sälla mig hit riktigt än men.. ;) Gifter oss 16/8 o (beroende på dagsformen) så vill vi börja försöka på en gång. Jag skulle vilja sluta med p-pillerna jag ätit sen typ 10 år tillbaka redan nu.. Det finns säkert nackdelar med det, alltså att göra det knappt två månader innan bröllop, såå.. vilka är de?
hehe, bara fördelar :D Jag gifter mig den 23/8.. Vi har tjuvstartat redan nu. Det enda negativa om man blir gravid är väl att man kan må dåligt om man har otur (och kräkas som en gris), att man inte får dricka så mycket champagne som man vill
Nackdelar med att sluta med ppiller gissar jag är att man kan ha ganska oregelbunden mens ibörjan och inte veta när "den" kommer. Jag kommer inte ihåg att jag tyckte det fanns några nackdelar med att sluta. JAg gick inte upp i vikt och fick inte finnar
En nackdel kan väl vara om du får finnar. Jag slapp det men har hört om de som får det.
En fördel är ju att mensen kan hinna komma igång så det går fortare när ni väl vill börja försöka.
Jag tror jag får ta mig till apoteket och köpa ett gravtest, är bara rädd för att göra det för tidigt.
Men så här illamående har jag då aldrig förr varit utan att vara sjuk. Trodde nästan jag skulle kasta upp på stackars tandläkaren imorse.