Bebis efter bröllopet!? Nr2
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Ingarö08, vad skönt att du känner så.
Godisråttan, skönt att kroppen kom igång som den skulle med en gång. Det gjorde min också, men om det skulle vara ett bra tecken på så vis att det skulle gå fortare att bli gravid, det undrar jag.
Tit, kroppen är verkligen fascinerande. Bara lite nyfiken, är du vegetarian nu igen eller har du fortsatt äta kött?
Tit: Jag är vegetratian och känner starkt för att fortsätta, kanske t.o.m. ännu mer nu. Det är tydligen vanligt att köttätande kvinnor slutar äta kött under graviditeten .
Det enda som jag försökt mig på är fisk, det gick sådär kan jag säga
Ja, det är skönt. Men nästa månad kommer jag väl bli lite småbesviken
Fast det är lite skumt det här...Fick du början till mens igår med rosa flytninga och blod. Det höll i sig halva dagen sedan inget mer igårkväll. Idag nada, inget!?? Så nu är jag lite konfunderad
Får väl testa mot slutet av veckan/helgen om mensen inte kommit igång på "riktigt"...
lanovia 08 skrev 2008-06-18 07:54:28 följande:
Hej, ang köttätande. Jag är säker på att det kan vara tvärtom också. Jag äter faktiskt kött fortfarande (önskar att det ekologiska var lite billigare) och jag hade ätit vegetariskt i bara ett par år före graviditeten. Annars hade jag kanske blivit jättesugen på linser!
Jag var på ytterliggare ett ul igår. Bebisen mår jättebra Hjärtat slog fortfarande jättefint och h*n rörde sig som bara den. Det var det piggaste foster jag sett sa doktorn.. *STOLT*
Nu när man närmar sig bröllop så vet man att det börja bli dags att tillverka en liten ängel .... Längtar.... :)
Hoppas bara att min pco inte sabbar så mkt!!!
Vad händer om man gör gravtestet för tidigt? Är det riskt att man får neg svar då fast det egentligen skall vara pos??
Var på apoteket igår och såg att det skulle göras tidigast 4 dar före beräknad mens. Saken är att jag har haft både 28 och 21-dagars cykel efter jag slutade med p-piller. ´Kanske bäst att vänta lite.
Förmodligen är det bara falskt alarm,vore otroligt att det gick så jädrans lätt för oss. Men har mått så skumt i över en vecka. Illamående och inte alls gott med mat.