• Silva79

Bebis efter bröllopet!? Nr2

Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2
  • ingenjörsbruden

Det är ju så svårt att veta hur du kommer att må under graviditeten....men under sommaren så kan man ju käka mkt glass o bada mkt i havet!!

Hade jag varit ni så hade jag börjat försöka i sept! Varför inte?! Vi kommer att vänta lite till....i okt/nov börjar vi nog....har vi tur så är jag i v 8 till bröllopet om inte så finns det ju en mening med allt.....

Kompisar till min m2b har ju fått barn till höger o vänster...bara 2 av dem som inte har smått än.....men de tjejerna är 5 år äldre än mig så jag känner inte så stor press ändå!

Fick träffa en 5 dagar liten flicka i fredags på en fest....så sött o hur lugn som helst!! De föräldarna började direkt tjata på oss att vi inte skulle vänta för länge o blablabla.... Så gulliga!!

• Ankan80

Hihi...ja, man blir ju hur sugen som helst när man ser de små.
    Vi kör på så får vi se när det blir.

• Ankan80

Förresten hur snabbt kan man få symtom?

• kexet80

här är en till som är gravid :D väntar tvillingar och är i v.11.
    gifter oss om 2 veckor!!!börjar bli nervöst

• ingenjörsbruden
    kexet80 skrev 2008-06-16 11:24:47 följande:
    här är en till som är gravid :D väntar tvillingar och är i v.11.gifter oss om 2 veckor!!!börjar bli nervöst
    Oooo GRATTIS!!! Va kul!!! o Tvillingar!!! *gulp*

Ankan80....vissa har det direkt o vissa får inga symptomer alls..... min svägerska blev bara lite trött...fick ta siesta för att orka!!! En kompis blev helt galen i apelsiner.....helt rabiat....kunde käka 4-5 st på rad o fan ta den som försökte ta en klyfta!!! *hahahaha*

Men räknar man med det värsta o hoppas på det bästa så är man väl förbered!!
  • Ankan80

*asg* haha...coolt

ingenjörsbruden skrev 2008-06-16 11:59:38 följande:
    En kompis blev helt galen i apelsiner.....helt rabiat....kunde käka 4-5 st på rad o fan ta den som försökte ta en klyfta!!! *hahahaha*Men räknar man med det värsta o hoppas på det bästa så är man väl förbered!!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2008-06-16 12:38:07 följande:
    *asg* haha...coolt
    Ja man blir ju poppis hos frukthandlaren om inte annat!!!
    Synd om maken som faktiskt blev lite rädd för henne.... *asg*

Man brukar ju påstå att mamman får "sugen" pga hon saknar något....men hallå!!!! om man käkar 4-5 apelsiner per dag så borde ju man få upp nivån på det man behöver eller så föder man en apelsin.....flickan var dock inte orange!!!!
  • BröllopJuli2008

Jag har precis gått in i vecka 11 och har inga "crawings" alls. Jo, jag är nog lite mer galen i frukt nu när jag tänker efter Men ingen speciell, bara dom är saftiga och mjuka typ nektariner och plommon.. Mmmm va gott!! Ska nog ut i köket här på jobbet och norpa åt mig ett gäng

• ingenjörsbruden
    BröllopJuli2008 skrev 2008-06-16 12:57:00 följande:
    Jag har precis gått in i vecka 11 och har inga "crawings" alls. Jo, jag är nog lite mer galen i frukt nu när jag tänker efter Men ingen speciell, bara dom är saftiga och mjuka typ nektariner och plommon.. Mmmm va gott!! Ska nog ut i köket här på jobbet och norpa åt mig ett gäng
    Men du har inte fått det där rabiata-draget.... "rör inte min frukt!!!!" eller?!
  • Ankan80

Haha...kan se det framför mig
    Gärna med ett litet morrande ljud...

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2