Bebis efter bröllopet!? Nr2
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Det är ju så svårt att veta hur du kommer att må under graviditeten....men under sommaren så kan man ju käka mkt glass o bada mkt i havet!!
Hade jag varit ni så hade jag börjat försöka i sept! Varför inte?! Vi kommer att vänta lite till....i okt/nov börjar vi nog....har vi tur så är jag i v 8 till bröllopet om inte så finns det ju en mening med allt.....
Kompisar till min m2b har ju fått barn till höger o vänster...bara 2 av dem som inte har smått än.....men de tjejerna är 5 år äldre än mig så jag känner inte så stor press ändå!
Fick träffa en 5 dagar liten flicka i fredags på en fest....så sött o hur lugn som helst!! De föräldarna började direkt tjata på oss att vi inte skulle vänta för länge o blablabla.... Så gulliga!!
Hihi...ja, man blir ju hur sugen som helst när man ser de små.
Vi kör på så får vi se när det blir.
Förresten hur snabbt kan man få symtom?
här är en till som är gravid :D väntar tvillingar och är i v.11.
gifter oss om 2 veckor!!!börjar bli nervöst
*asg* haha...coolt
Jag har precis gått in i vecka 11 och har inga "crawings" alls. Jo, jag är nog lite mer galen i frukt nu när jag tänker efter Men ingen speciell, bara dom är saftiga och mjuka typ nektariner och plommon.. Mmmm va gott!! Ska nog ut i köket här på jobbet och norpa åt mig ett gäng
Haha...kan se det framför mig
Gärna med ett litet morrande ljud...