• Silva79

Bebis efter bröllopet!? Nr2

Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2
  • Juliazzb25

Måste bara skriva att jag är med barn...

Igår gjorde jag testet och det var positivt...Kunde inte fatta att det var sant så jag gjorde 2 st bara för att vara på den säkra sidan.

vi har verkligen kämpat i över 2 år för att bli med barn och nu...Hoppas bara att lilla plutten klarar sig..

Har haft några missfall men jag känner på mig att det kommer gå vägen....

Jag och min make är så så överlyckliga.

• Godisråttan
    Juliazzb25 skrev 2008-06-23 10:04:13 följande:
    Måste bara skriva att jag är med barn...Igår gjorde jag testet och det var positivt...Kunde inte fatta att det var sant så jag gjorde 2 st bara för att vara på den säkra sidan.vi har verkligen kämpat i över 2 år för att bli med barn och nu...Hoppas bara att lilla plutten klarar sig..Har haft några missfall men jag känner på mig att det kommer gå vägen....Jag och min make är så så överlyckliga.
    GRATTIS! Vad roligt för er! I vilken vecka är du?
  • Juliazzb25

så som vi nhar räknat så är jag i vecka 6-7....

• Ankan80

Gratulerar!!!

Juliazzb25 skrev 2008-06-23 10:07:24 följande:
  • Eriks fru

Hallå!!
    Vi är i vecka 18 (17+1, idag).
    Ska på UL den 3 juli, ska bli så spännande. Jag och min man är så otroligt lyckliga. Det här är en fantastisk känsla, det är ju häftigt att det funkar och hur det funkar.....:)
    Ta hand om er!!

• Juliazzb25

Grattis!

Det verkligen en helt underbar känsla...
    vi har verkligen kämpat i över 2 år...

För 9 år sen när vi träffades så blev jag med barn men då valde vi tyvärr att göra abort då vi båda pluggade och hade inga fasta inkomster men nu är vi gifta,har bra ekonomi,allt är perfekt...

Som sagt hoppas bara att vår lilla gulle klarar sig den här gången.

Eriks fru skrev 2008-06-23 10:53:42 följande:

Hallå!!Vi är i vecka 18 (17+1, idag).Ska på UL den 3 juli, ska bli så spännande. Jag och min man är så otroligt lyckliga. Det här är en fantastisk känsla, det är ju häftigt att det funkar och hur det funkar.....:)Ta hand om er!!
  • Waersta

Åh, det här med bebis eller inte.. jag blir inte klok på mina tankar. Ena dagen vill jag vänta andra nu!!
    Har redan två pojkar, 3 och 5år gamla.

• Ingarö08

ÅH, GRATTIS! kram från mig!

Juliazzb25 skrev 2008-06-23 10:07:24 följande:
  • Juliazzb25

Tusen tack!
    jag är så glad...kan inte fatta det bara...
    bara orolig att ngt ska hända eftersom jag har haft 3 missfall
    vill verkligen ha den här lilla plutten...

idag kom min kära make förbi mitt jobb med en söt ljusrosa nallen där det står min älskling...

han köpte den till lilla baby...vi tror att det en tjej som ska heta Saga och då sa han till mig att jag får ta hand om nallen tills hon kommer hehe:) Gulligt

Hur är det med dig då?
    Hoppas att allt är bara bra
    hur mår vuvvarna?

Kramizzzzzz

Ingarö08 skrev 2008-06-23 16:43:10 följande:
    ÅH, GRATTIS! kram från mig!
  • Godisråttan
    Juliazzb25 skrev 2008-06-23 17:17:39 följande:
    Tusen tack!jag är så glad...kan inte fatta det bara...bara orolig att ngt ska hända eftersom jag har haft 3 missfallvill verkligen ha den här lilla plutten...idag kom min kära make förbi mitt jobb med en söt ljusrosa nallen där det står min älskling...han köpte den till lilla baby...vi tror att det en tjej som ska heta Saga och då sa han till mig att jag får ta hand om nallen tills hon kommer hehe:) Gulligt Hur är det med dig då?Hoppas att allt är bara brahur mår vuvvarna?Kramizzzzzz
    Ja Saga har jag också funderat på när vi får bebis i framtiden. Det är jättesött.
Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2