• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Frejis

Lapinette - tyvärr så handlade det inte om adoption utan om våra kompisars dyra billån. Så intressant det kan bli när man talar om andras pengar

• BrudSommar2006

Page, får fundera på det där med eventuell utflykt.

Muggles, tror du måste ha skickat iväg en request till den där tjejen av misstag, fast du har redan upptäckt att det är lätt att ta bort såg jag!

• Lapinette

Frejis - två år för att få ett barn låter totalt underbart och rimligt i mina öron! Har ju redan kämpat i två år utan något resultat. Tänk bara att veta att man kommer att få... det är ju det som är så urjävligt med IVFandet. Det finns inga garantier till ett positivt resultat.

• nennesjuttioåtta

fasiken, här är det bruna spår av nåt jag inte ville se den här gången. Så borago var inte mirakelmedicinen som jag hade hoppats på (fast det kanske har mer med mig att göra än själva medicinen, så börja knapra, Lappis!)...

Lapinette
    hon är brunhårig och har hypnotiserande ögon, man kan inte låta bli att kolla på henne!

• nennesjuttioåtta

härligt förresten att ni har kommit en liten bit på vägen mot adoption!!!

• nennesjuttioåtta

Muggles
    tror att det är rätt vanligt att sexlusten försvinner med pillren, tyvärr. Hoppas att du kan byta till något annat som du blir sugnare av!

• Lapinette

nenne - har inte varit och köpt Glandin eller borga men ska väl pallra mig iväg. Har lite tappat sugen just nu så att säga.

• nennesjuttioåtta

ja fy faaan, jag förstår precis hur du menar!

• start september

Lapinette,

låter mycket bra med Adoptionscentrum-anmälan.

Freijs och Nenne, It a´int over til the fat lady sings

MSW, hoppas att du får lugnande besked angående levervärdena och att du kan få må lite bättre snart. Kräkas varje vecka låter ju inte bra, kanske är det gallan som spökat hela tiden?

Dagens upptäckt är bärselen, vår på dagen svårsövda tjej slocknar med en gång och sen kan man knata runt och pyssla. Ett barn sov er mer än 20 min orkar äta mer och blir inte alls lika gnälligt... Vi börjar kanske förstå oss på henne lite grann. 6 timmar höll hon igång vaken och krävde mat och underhållning (=gå runt runt och bära) konstant både i fredags och lördags tog på krafterna! Jag är så tacksam för att nätterna är lugna iallafall.

• start september

Muggles,

jag har i ganska många år haft kopparspiral eftersom jag mådde knas av piller. SJälvklart är det nackdelar med det också, man kan få större och mer smärtsamma blödningar så har man ond tant är det dumt. Jag har dock varit jättenöjd. KAnske ett alternativ att tänka på?

Svar på tråden Barnkarusellen 2