Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Var ligger denna kolonistuga???
Lapinette, om det finns blodprover som kan visa om embryon har svårare att fästa, ska du inte försöka tjata dig till att gå göra dem?
Zozo, jag har fått kraftig foglossning i bäckenet, så för att kunna gå någerlunda fick jag kryckor av läkaren. Det har blivit bättre de sista dagarna och det är jag mycket tacksam för!
Zozo oj i storlek 43. Jag kan ha mina i stl 39 men de är uppenbarligen väldigt töjbara. Det är ett par sk ballerina skor. Men blir det mer än det här så måste jag köpa ett par nya skor.
Så har man fördrivit en söndagseftermiddag (5 timmar) på förlossningsakuten.. Har fortfarande ont idag och ringde, och de tyckte till slut att jag skulle komma in. "Dommen" löd: trögflytande galla och förhöjda levervärden!
Det onda i gallan "ska gå över av sig själv" och levervärderna ska kontrolleras (med blodprov) i morgon, förmodligen beror de på det som är i gallan..
Så nu vet vi iaf var vi ska bli av när det är dags för förlossning!
Nahe, tillbaka till soffan för att ev hitta någon ställning som inte gör allt för ont att ligga i!
hej tjejor och hoppas att ni haft en glad midsommar! Jag överlevde och det var till slut inte så farligt, men svärfar tål inte sprit (alltså, han blir spysjuk pawh riktitt) s han lade sig vid 10-tiden och sen blev det allsång och kareoke via ipoden så fick övriga i sällskapet gissa vilken sång man sjöng. På midsommardagen blev det att vi tittade på majstångsresningen och köpte lite lotter, jag vann iaf en kexchoklad i chokladhjulet till slut men det satt hårt inne. De reser stången på m-aftonen i Sundborn och på dagen i fäbon, ifall att ni undrar. Men kvällen förflöt lugn med sällskapsspel iställlet för fylleslag, det var skönt.
Välkommn hem med Skruttan, Sweetieeeeeeee!!!! Åååhhh vad mysigt ni måste ha det nu!!
MSW
usch då! Låter jobbigt med gallproblem!!!
Cicci
Gratulera gullungen på ettårsdagen!!!!
*krulltrumpet och ballonger*
För egen del
957 dagar kvar till BIM.
junilejon
fint namn på sonen! Grattis du med till hemkomsten med gostrollet!!!
Nenne - tittar inte du på fotbollen? trodde du var lika biten som jag mne det kanske bara var de svenska matcherna? jag tittar med ett halvt öga nu då jag hänger här istället tydligen, haha
imorn e det bara 756dgr kvar va?
Nu är de en dag kvar m medicinering innan vi ska pröva o ge henne mat igen, hoppas hoppas det går, har läst på om hennes medicin nu och den ska tydligen läka inflammation o sår i matstrupen orsakad av för sur/salt magsyra och det låte ju bra, vi får nog köra på m Zabtacen ett tag till, kanske sommaren ute innan vi tar ut den. ska ändå ring läkaren på tisdag o se om vi skka göra ngt annat eller ej ( ha pratat m föräldrar till refluxbarn nu o de säger att man inte gör ngt ännu iaf utan det bästa är medicinerign till 1-års ålder)
MSW: usch vad jobbigt med gallproblem! Sa de om hur länge det skulle gå över eller vet man inte det? Hitta nu en skön ställning i soffan och ta det lugnt resten av kvällen!