Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Lappis
ska ni göra någon mer FET före fulla ivfen i höst? Hur många eskimåer har du kvar?
Lappis
Kanarieöarna (och Medelhavet förståss) får det bli nu när barnen är små men sen vill jag ut i den stora världen........
USA, Australien, Nya Zealand, Japan....
nenne - jag tror man ska ta en om dagen precis som vilken vitamintablett som helst. Står det inget på paketet?
Kanarieöarna är faktiskt inte helt fel om man hittar bra boende. Vi har nog varit på de flesta (när man bara har en veckas vintersemester och är slutkörd räcker det alldeles utmärkt). Bra shopping på flera ställen också, alla de spanska kedjorna.
nu ringde maken, han hade kommit 3 mil så nu måste jag nog åka! Synd att byta ert sällskap mot Norénpjäs, men det är bara att bryta ihop. Jag har ju Stieg Larsson med och det finns en grymt skön hängmatta där som en kompis köpte i Nicaragua (den luktar lite skumt men man blir väldigt lugn av det
).
Glad midsommar på er allihop!!!! *kramar om*
Nu känns det lite malplacerat att skriva om vår lilla tjej och hennes mage, men jag fick så mycket goda råd så jag vill gärna rapportera. Inget skrik igår! Och ett sovande barn större delen av natten!
Mrs B - Thailand med småbarn ska också vara bra. Det hade jag annars tänkt...skjuta Thailand till nästa år om detta försök hade lyckats.
nenne - jag vill köra på en full IVF direkt medan maken tycker vi ska ta från frysen. Varför jag vill köra fullt ut är att jag förhoppningsvis fortfarande är hyfsat fertil och kan producera ägg...ju längre vi väntar desto närmare klimakteriet (känns det som). Dessutom är IVF'n "gratis" förutom de 5 000 min hemortsläkare ska ha medan varje FET kostar 7 000 (har jag för mig). Har 4 eskimåer i frysen.
*nenne has left the building*