Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Lappis, jo man kan ju förstå lite hur han tänker. Fast å det tredje så mår du ju hyfsat bra av hormonerna och tycker att ruvningen är jobbigast och den kommer man ju inte undan oavsett om man kör IVF eller FET. Jaja, det är iallafall ett j*vla sk*t att ni ens behöver fundera på det.
Fast jag fundera på att slippa nedregleringen vid det sista försöket och köra korta metoden med menopur. Bara för att prova på något helt annat.
Nennelainen: snygg sorti!!!
Lappis: jävla skittant! Hon verkar ha kommit till dig istället för till mig. Jag saknar min (jag är inte gravid av flera orsaker!) hon verkar ha gått vilse.
Sept: vad skönt att skriket gick över - då var det nog inte kolik iaf! Gud vad bra. Klart man vill höra en rapport om hur det gått!
pirr: kul att se dig titta in!
Piggelin: om du vågade läsa Snabba cash så är Läckberg inga problem! Snarare var Snabba cash otäckare med sina detaljerade blodiga beskrivningar av deras slagsmål...
Jag fattar inte vart min tant har tagit vägen. Hade mensvärk i söndags och så hade jag väntat den nu i veckan men icke. Och jag äter ju piller och har inte slarvat. Kan det bli såhär uppfuckat av p-piller? Först ingen mens på ca 6 mån (om jag räknar när jag började med pillren), sedan en mens och sedan ingen mens igen?
För säkerhets skull får jag väl köpa ett test om den inte kommer i helgen men de är ju så dyra. Känns som helt onödiga pengar när jag vet att jag inte kan vara gravid och inte har minsta känningar.
Men oj vad det händer!
Grattis juni!!!!
Kram till lappis! Hojta om det är ngt du behöver tips om i Bordeauxtrakterna.. Vi var och besökte det nya lyxhotellet i Bordeaux blaa. Lite mycket guld för min del men rummen var helt ok.
Vickan, Nenne.. E det nan som öppnat en ny trad till oss? den gamla är avstängd o hittar ingen ny!
Jag har precis beställt biljetter hem till Skane - ah sa kul. Var hos gyn i morse och allt âr ok. Räkan vâger runt 1kg och alla vârden ser bra ut. Hon akte rundor som vârldens brottare där inne hela morgonen..
Just det ja - glömde ju gratta Junilejon!!!
Grattis Junilejon! Skoj med en kille!
Lappis - Fy vad trist! Kram på dig!
har bråttom, ska strax åka till svärföräldrarnas sommarstuga och fira midsommar, men jag vill ju inte åka utan att önska er alla EN RIKTIGT MYSIG MIDSOMMAR!!!
Ta hand om er!
KRAMAR
Ja just ja - Glad midsommar pa er som firar den!
Nu maste jag försöka lösa dagens jobbkris..
Igar hade vi en svensk grupp med buss och allt som stiod strandad nere i Dijon, för att chauffören hade stuckit... (Till saken hör att det inte ens är mitt jobb att fixa med sant, men när en kund star i skiten sa gör man vad man kan ) Det är BARA sana konstigheter just nu, som om alla kände pa sig att Zozo gärna skulle ha det lugnt och skönt pa jobbet tills hon gar 4/7
Lycka till med jobbkrisen Zozo!
Glad midsommar allihop!
glad midsommar!
Hej på er!
Glad midsommar
Lappis, stor kram till dig!! Att tant fan inte kan hålla sig borta!
BS, jo jag pratar med de flesta andarna jag ser faktiskt. vissa vill bara komma och säga hej, typ farmor osv andra har ett meddelande till någon annan eller så vill de ha hjälp med något.
Det var bara falskt alarm igår och gav med sig efter Sverige matchen igår. Kroppen som luras, men jag har 4v kvar så det är bara att vänta.