Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Grattis Victor!
Cicci, ha en riktigt trevlig resa! Hur många nätter räknar ni med att sova över på väg ner? Har ni bokat boende längs vägen?
Maken jobbar i två veckor till, sedan semester.
Cicci, roligt med ettårs kalas! Grattis i förskott Victor
BS, jo några kan jag bli riktigt rädd för, men det händer inte så ofta faktiskt.
Nattson, aha, så du är med oss fortfarnde, det blev ingenting av sammandragningarna trots allt? Tur att du inte drömde en sanndrömm då för då hade du också fått jättetidigt, det är ju inte bra för statistiken för alla andra som måste motverka med att gå över massor!!!
Junilejon - Grattis! väntar m spänning på berättelsen!
Lappis - shit vad tråkigt! men låter riktigt bra det här m adoptionskön jämte utlandsresa. Thailand var jag oxå i för 15år sen, ett härligt land som jag gärna åker tillbaka till ngn dag.
Nenne - då e det nog minst 431dgr kvar nu!
BS - har ni honom som utekatt? ja det e mkt ovanligt att man har raskatter ute och även att ny kattägare släpper ut katten numera då det finns så många grannar som e så mkt emot det. vihar alltid haft vår katt ute i sele trots en villa stor tomt, men katter håller sig inte inom tomtgränden precis
Ang resa då sticker vi ju till Gambia i vinter, det bir en 3veckor lång resa som startar 29dec så vi firar nyår borta vi med. ska bli spännande att åka m en 1-åring, har aldrig gjort det förut så det blir en ny erfarenhet.
BS, still here går in i v37 imorgon, 36+0. Men jag vill inte gå över, det vill väl ingen antar jag. Men jag är så less på det här nu med ont i fingrarna, svullna fötter till dubbel storlek, kryckor osv. FY F-N säger jag bara, i v38 får den gärna komma. Men det blir som det blir.
Nattson, ja, stackare, jag tror du är den första här med kryckor, tycker så synd om dig!
Omsan, ja, jag föredrar egentligen innekatter också men han var utekatt innan vi fick honom också och vi vill kunna ha dörrar och fönster öppna här nu på sommaren. Eftersom han är van att vara ute så satt han ju vid dörren och lurpassade varje gång han såg att någon skulle ut och ska man ut med vagn, Iris och hund så måste man ha dörren öppen en liten stund för att hinna igenom. Så det fungerade inte att ha honom som innekatt eller i sele.
Å Lappis!!!
VARMA KRAMAR!!!!!!
FAN jag blir så förbannad att det inte fungerar för er!!!!!
Har inte hunnit läsa ikapp tråen så noga men skummat lite.
Tack alla ni som tänkt på Lill-Skruttan och oss under den här tiden när hon var på sjukhuset. Och nu har hon kommit hem. Vi hämtade henne i tisdags och sedan dess har det varit full rulle och inte så mycket sömn...
Däeav min frånvaro från tråden. Man hinner knappt något mer än att mata och mata och försöka sova lite och fixa lite praktiska saker mellan matningarna....
Men det känns trots sömnbrist väldigt härligt att äntligen ha fått hem henne!
BS,
vad har hänt med din pappa??? Jag har missat det i tråden.
Nenne och Frejis!
Jag håller tummarna inför era BIMar!!!!
grattis junilejon till sonen!!!!
Ville bara tacka alla för alla grattis titta in en annan dag och berätta mer.
Vi mår bra alla tre och våran lilla kotte ska heta Melvin sitter och amma honom just nu så det är lite svårt att skriva...få skriva med en hand
Hoppas alla haft en trevlig midsommar ... kram
Hej hej!
Här sitter jag och har ont innanför revbenen på höger sida, har pratat med sjukvårdsrådgivningen och sedan med förlossningen. Förmodligen är det gallan som krånglar lite, tydligen ganska vanligt när man är gravid.. Skulle ta alvedon och om det inte blev bättre skulle jag höra av mig igen och få tips om något starkare, problemet var bara att när jag tog alvedon så kräktes jag, och inte hann jag riktigt till toaletten heller, så sen fick jag städa hela toan och delar av hallen..
Fast efter att jag kräktes mår jag bättre så jag har inte tagit några alvedon.. Får se hur jag gör.. Annars var bara "tipset" att inte äta för fet mat, ägg och äpplen var tydligen inte helt bra heller..
Ska juh till BM på tisdag, så då kanske hon säger något mer om det..
Sweet: Förstår att det inte finns så mycket tid till tråden, men är väldigt roligt att läsa bloggen, även om man saknar dig här i tråden iaf!