Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Nu kanske de flesta av er hunnit packa ihop & dra, men GLAD MIDSOMMAR på er allihopa! Ha en riktigt skön helg! Själva drar vi till Tjörn imorgon för att fira där i några kompisars sommarstuga.
Muggles - visst käkar du Cerazette? Jag åt ju det innan jag blev gravid & det hände flera ggr att mensen utblev. Tror det har att göra med minipillrena/just den sorten i sig liksom - att mensen försvinner ibland. Så du kan nog bara vara glad att du slipper tanten
zozo, Telestubben, Omsan, Nenne och andra glada berörda:
Jag hade missat att vår tråd var på väg att dö. Nu finns en ny:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2969961.html
Apropå bomber - trots min viktnedgång med 24 kg ner drar jag fortfarande DD eller E-kupa... = tröttsamt värre! De är IVÄGEN!!!!
Bomber?? Dolly, släng dig i väggen, här kommer zozo!
Bs: Tråkigt med pappa, hoppas såklart som alla andra att provet blir bra!
Izzie:Ah.. då vet jag.. Vi ska måla där bebisen ska bo.. (tillsammans med datorn och "kontoret").. Absolut inget boande här eller?!
Junilejon: Stort grattis! Ska bli spännande att höra hur du upplevt det!
Men som sagt, verkar som att bebisarna har lite bråttom ut.. *kniper ordentligt* Hur många är det egentligen kvar innan det är min tur nu? Nattson och någon mer?
Lappis: Låter bra att ni tagit tag i adoptionskön nu.. *kramar*
Har nu ägnat en timme för att läsa i fatt det som skrivits igår och idag!!
Om det är några kvar som läser: Glad midsommar allihopa, hoppas att inte allt för mycket regnar bort!!
Om alla läser efter midsommar, så hoppas jag att ni haft en bra midsommar!! Nu är det dags att hitta på något att äta!! Kram!
Spöregn! Nåja, bättre att det kommer nu än imorgon för då ska vi ner till landet i sörmland över dagen, trist att behöva sitta i stugan och trängas med makens föräldrar över dagen då. Hoppas att vi lyckas ta oss dit i hyfsad tid, de två senaste åren har det tagit oss flera timmar både dit och hem. Fast det är väl så det är på midsommarafton så det är väl bara att bita ihop i år igen.
Pappa får komma hem över helgen i alla fall, trots att de inte fått provsvaren, de har tryckt i honom några påsar blod så att värdena ska vara bra och så får han åka in igen på måndag. Skönt för honom att få komma hem ett tag, han känner sig ju rätt bra nu vad jag förstår. Det är inget roligt att gå och vänta på provsvaren i alla fall, hoppas att det inte dröjer så länge.
Kissen är ute i regnet stackarn, nåja, han ligger väl och trycker någonstans. Tidigare idag så ringde någon från gatan bredvid vår till maken på jobbet (kissen har hans mobilnr på adresslappen på halsbandet) och sade att vår katt var hos dem och de trodde att han trodde att han bodde där och nu måste de åka på semester! Maken fattade ingenting och sade att jodå, han hittar nog hem. Sedan fick han förklarat för sig av en kollega att man oftast har raskatter som innekatter så de trodde säkert att han smitit ut. Han kom i alla fall så fort jag och Iris kom hem på eftermiddagen så nog hittar han hem!
Idag var vi på avslutning på öppna förskolan och åt jordgubbar med glass, trevligt.
Lapinette, vilket skräp, undrar om det beror på att det var trecelligt eller om det skulle blivit så ändå. Bra med skumma piller, adoptionskö och resor tycker jag!
Nattson, vad bra att det går att prata med dem, jag minns att du blev rädd någon natt för ett bra tag sedan och det var någon du inte fick kontakt med har jag för mig så jag tänkte att det kanske mest var obehagligt. Hoppas att du slipper ha så ont nu om det nu ändå inte var dags riktigt än.
Om nu någon läser detta, glad midsommar och måtte det sluta regna!
Jaha, här jobbar man i alla fall idag... Men vi har nationaldag och är lediga på måndag istället.
Glad midsommar allihopa!
I morgon fyller Victor 1 år!!!
Fan lappis!
Vi åker till Kroatien på söndag, vi bilar genom Europa ner, så det ska bli skitkul
Vi har installerat en "tv" dvd skärm på nackstödet, så Victor kan titta på Telitubbies
Stor kram till er alla underbara tjejer!
Vi hörs framåt!
Sweet, stort grattis till att ni fått hem lill-karamellen! Så söt hon är! Du skriver så fint på bloggen! Och kissen var så söt när han undersökte henne! Hoppas det går bra nu att vänja sig vid hemmiljön!
Glad midsommar till alla! En stund nu har solen skinit och lilla tjejen har sovit ännu en ordentlig natt!
Kram på er!