• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Lapinette

Jag har faktiskt aldrig saknat stora bomber men så har jag ju hela tiden idrottat (mera praktiskt).

nenne - varken jag eller maken har varit i Bordeaux tidigare! dock ganska så nära (söderut) så vi har nafsat lite i vinrankorna i trakten.

• Lapinette

Shit, hur lyckas man att trassla in dem i sladdarna?!?

• Lapinette

Tycker mest jag trasslar in håret.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2008-06-19 11:12:07 följande:
    Piggelin - you know, vi "tröstar" oss för fulla muggar med resor, vin och sång (ja, kanske inte det sistnämnda då). Vad kan vi annars göra? Lägga oss ned och dö (som jag visserligen känner för att göra idag). Jag trodde det kunde bli svårt att bli gravid men inte fasen trodde jag att det skulle bli SÅ HÄR SVÅRT!
    Lappis
    Det är ju också därför det känsn så surt när det går så lätt för andra och som inte har någon som helst förståelde för hur jobbigt det är. Nu när jag vet att det inte är så långt kvar till BOM igen så får jag panik! Vet inte när man ska kunna tänka på annat. Innan ÄL är man frustrerad och otålig för det inte finns något hopp alls, och efteråt är man så rädd att de tinte fungerade i alla fall, oavsett vad man gör för trix. Jag vet inte hur man gör barn!!!!! Om det bara var så enkelt att någon berättade ör mig att satsen inte ska vara i örat så kunde man ju i alla fall kunde ändra något!
  • Mrs  B

På tal om resor så ska vi äntligen in till stan idag och boka vår försenade bröllopsresa.

Sen ska vi hämta ut mitt nya pass och Maltes första och sen ska jag faktiskt gå och klaga där jag klippte mig igår....

Vad ska ni andra göra i Midsommar?????

Vi inleder ett 4 dagars bröllop ikväll så vi kommer antagligen att vara helt slut på söndag kväll.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2008-06-19 11:14:49 följande:
    Tycker mest jag trasslar in håret.
    I tuttarna? Nej, jag har inte saknat några heller, förutom när jag var 15 och nån kille undrade när jag skulle fylla 11 (riktigt elakt). Mina är sjukt snygga och väldigt praktiska. Sen slapp tanten som gjorde helkroppsmassagen funder hur hon skulle komma åt på alla sidor. Nu var det ju bara att göra som på ryggen. Men skulle jag gå upp i vikt så blir de inte större, däremot magen. Har provat. De såg bara ut som två skelögda strutar och magen såg ut som jabba da hut.
  • nennesjuttioåtta

mrs B
    oooh OOOOOH Var ska ni åka???? *nyfiken och avundsjuk*

• Mrs  B

Skickar en lång kram till alla som kämpar med att få till ett barn!!!!!!!

• nennesjuttioåtta

i midsommar ska vi, som vanligt, vara i fäbon och försöka ha trevligt. 12 år i rad och jag tröttnade ur för 3 år sen ungefär. Nästa år MÅSTE vi göra nåt annat. Men då blir väl hans mamma ledsen... Jag åker om någon timme.

• Mrs  B

nenne

Så "tråkigt" (???) som Kanarieöarna blir det eftersom vi måste ha barnen med oss och så måste vi åka i november då maken har uppehåll med hockeyn en vecka.

Men vi tänkte lyxa till det med ett bra boende och all inklucive.

Svar på tråden Barnkarusellen 2