Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Grattis Junilejon!!!! Värst vad alla föder massor för tidigt helt plötsligt!
Nattson, är du med oss fortfarande eller har du också försvunnit iväg till bb?!
Nattson, aha, jag förstår, det är mer att ormarna betyder otur. Hoppas att det aldrig hänt något riktigt hemskt i alla fall i samband med dem. Om det är samma människor du ser, vilket jag ju föreställer mig, har du någon gång lyckats kommunicera med dem eller försvinner de fort? Vore ju mer produktivt om de nu vill någonting att stanna länge nog för att få hjälp.
Det är ju nästan så att någon borde föda rätt sent snart för att få tillbaka balansen eller så är det så att alla vi som gått och vaggat och väntat det senaste året redan har fixat det!
Lapinette, hur har det gått??? Det lät ju inte så jättelovande tidigare för du brukar ju känna rätt bra hur det ligger till men jag har inte tordats släppa mina tummar än??
Nenne, imorgon 135 dagar kvar?
Mrs B, tycker du ska gå tillbaka. Man ska bli nöjd.
Nattson, spännade! Kanske är det på g?
Ja, hur är läget Lapinette? Hoppas så att elakingen hållit sig borta.
Idag är det bara 276 dagar kvar til BIM! Förvirrande?
G R A T T I S junilejon!!!!!!
Lapppis *viskar* hur går det????????????
Frejis, när är det testdag för dig? *har inga naglar kvar att bita på snart*
Nattson, är det du på tur nu?
September
Hoppas att det är som alla andra visa mammor här säger, att det inte är kolik utan ovana tarmar. Jag har inte så mycket erfarenhet av sånt här.
Oms
ååh hoppas att det inte har blivit helt knas med Mathildas mage!!!
BS
vafasen, vad otäckt med den där rånarluveterroristen! Huvaligen!!!
Vilken kunskapsbank man har några knapptryck bort, helt fantastiskt! Känns tryggt att man inte var först ändå, även om jag inte riktigt är helt nöjd med att det tagit snart 2 år...
Idag har jag simmat igen, och organiserat om i ett köksskåp som vi knappt fått igen dörren på. Samt putsat vår Moccamaster riktigt blling-bling. Hhaha, jag som inte ens dricker kaffe... Och hjälpt en kompis reda ut sidordning och upplägg för ett festprogram till deras bröllop i sommar. Hon sa att jag gärna får använda hennes tjänster någon gång men det blir svårt eftersom hon blir polis. Är det någon vi vill bura in, tro? Elmander, kanske?
Åh, nu kom jag på en sak som jag glömde kommentera förut. BS, fy f*n vad jobbigt med din pappa!! Hoppas verkligen att det blir postiva nyheter efter nästa undersökning. Kram!
Nenne, det är bara en propp som ska lossna ska du se. När ni väl kommer igång så kommer du att få sex ungar på fem år och vara tvungen att köpa en minibuss och stort hus ute på landet för att få plats med allihopa.
Hon ÄR polis, inte blir. *suck* Och deras nycklar passar inte i våra handbojor heller. (Bara för er info)
WEEEh nu sätter de snar tin Allbäck och Källström! Som jag har längtat!!!!!!!! In med bollen i mååååål!
Pirr
hej, hej!!!! Heheh nä, men en månads lång ÄL gör ju att man har lite lätt skavsår... Ehhehehhihheh
NNNNNNEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ nu gjorde ju Ryssarna ett mål TILL! Baaaaaaajs!
september, gick du en vecka över, eller?
vi borde föra statistik över detta nu, så att man vet var man står. Eller inte jag då. Än. Hmhmhmhmhmmmmm