Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Telis
en sjujäkla propp, hahahahha! Det kanske slutar med att vi får köpa en linjebuss till och med!
Men Nenne, nu får du tala ur skägget!!! Jag fattar ingenting ang detta med alla dagarna. Det enda jag kommer på är att 276/30 är ca 9 månader - har du plussat eller?????????????????
Eller är jag mer trög än vanligt?!
Åter till fotbollen
GRATTIS Junilejon!
Ser fram emot att höra mera så småningom!
oiggelainen
nej, men jag vill förvirra mig själv (först och främst) så att jag inte ska räkna dagarna ner till BIM och bli nojig. Fungerar ganska bra hittills.
att du t o m började räkna, vad gulligt och klyftigt av dig!
Nenne,
jag gick 12 dagar över tiden. Ganska vanligt har jag förstått, men här är vi tidiga i tråden. A.M och BS gick också över en bra bit, och FruLlan också tror jag. Och Moppy, henne var det länge sen vi hörde av?
Tjo!
har babblat i telefon länge och väl med kompisen som nu tillbringat TRE MÅNADER på sjukhus sedan hennes son föddes för tidigt. gaaaa hon var rätt matt på det där...
montera IKEAs badrumsskåp gick strålande, stryka ett berg av kläder också.. nu väntar jag bara på maken som landar på en flygplats inte så där riktigt nära mig alldeles strax = rätt lång trptid hem...
Junilejon, grattis till sonen!
Nattson, det låter besvärligt med sammandragningar. Hoppas att bebisen stannar kvar i magen ett tag till. Vilken vecka är du i nu?
Viktualia - vilken energi när det gäller huset, ni är så duktiga Jaha, så du också hör till dem som gillar att montera saker? Jag gillar att skruva upp saker annars och borra är inte så dumt heller
Lappis - jag väntar otåligt på update nu på morgonen. Är så nyfiken och håller tummarna såååå hårt!
Nenne - tugga inte på naglarna ännu om de inte är vääääldigt långa testdag nästa lördag så att det är långt dit. Å andra sidan är klinikernas testdatum så väl tilltagna att man hinner få mens innan. Jag rapporterar!
Är det någon som vet hur det är med Tinga och pojkarna?
Hoppas också att Sweets dotter har fått komma hem. Ska gå och läsa i hennes blogg.
Har inte läst ikapp allt, hinner inte ska snart in på massage.
Japp kl 03.00 i natt testade jag negativt. Kunde inte sova och eftersom mensen fortfarande inte hade kommit igång i full kraft så testade jag. Nu är den igång så det behövdes nog bara ett test för att få den att komma. Idag ställer vi oss i adoptionskö, bokar en weekend till Bordeaux och en resa över nyår .
Vad ser jag, har junilejon fött en son. GRATTIS!!!