Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
MSW.. jag lâcker redan! Inga mängder men det syns iaf. Lite kymigt men jag antar att det betyder att systemet fungerar.
Lappis; jag haller ett par tummar i smyg!
härligt att bade Tinga och Sweetan mar fint och de deras med
Och fina nyheter fran Frejjis.. jag bara kom med fina nyheter!
Hej!
Hinner inte läsa ikapp nu men snappar upp att Sweet verkar ha fått sin lilla? Stort grattis!!
Jodå, nu är vi hemma. I tisdags kom hon, världens sötaste lilla tjej på 4,4 kg.
Nu piper hon!
Återkommer!
Grattis september!!!!!!!
Å September!!!
GRATTIS!!!!!
Ville kika in och se om det var några news från dig. Och det var det ju!!! Härligt!!
Själv sitter jag och väntar på att smärtlindrande tabletterna ska kicka in. Fy Fan vad ont det gjorde i morse när jag skulle ta mig ur sängen för att gå på toa!
Aaaaargh!!!
Men nu är de bättre.
Sedan ska jag ner till tjejen om ca 2 timmar så jag hoppas att jag ska vara i fin form tills dess!
Men September!! GRATTIS igen!!!!!
Och Frejis!
Det låter super med din svullna mage! Äggäggägg....fina ägg! Det är vad som bubblar runt där nu! Jippie!
Och tack igen för alla grattis!
Mugglan!
Jag har mailat bilder till dig, men jag tror det var din jobbadress???
grattis september till dottern! ser fram emot att höra mer!
sweet - vilken sötnos!!!!
freijs - vilken förbättring! verkar som att kroppen äntligen fattat att den ska svara på alla hormoner. håller tummarna på tisdag!
Nu har jag läst ikapp så att jag är med. Oj vad mycket att kommentera!
Sweet, jag grät floder när jag läste bloggen. Vilken sötnos!
Freijs och Lapinette, håller så hårda tummar för er. Nu ska det ske!
Page, härligt att se dig här.
Telis, stor kram till dig. Skriftliga besked är så definitiva.
Stor kram till alla er andra också.
Oj! Här pågick det visst "utploppningsvåg" istället för plusvåg! Grattis till September och kram till er alla!
September: Stort grattis! Ser med lite lagom skräckblandad förtjusning fram emot hur det gått till.. Men det gick bra iaf eller?
Zozo: Jag blev så himla förvånad att det helt plötsligt hade läckt... Har juh inte märkt något innan.. Men som du säger, det betyder väl att alla gångar och sånt går rätt iaf..
sweet - Grattis igen, hon är verkligen bedårande söt, lilltjejen!!!
Och stort grattis september!!! En rejäl tös får jag säga, dubbelt så stor som lill-karamellen.
Grattis också till lappis, hoppas att den här gången är DEN gången.
Frejis - Låter ju hoppfullt igen, spännande att följa!
Cicci - Din fyllkaja! Ses i morgon!
Själv sitter jag och bimplar bubbel, öppnade visst en flaska för mycket idag på connys namnkalas... Det blev väldigt lyckat, förutom att conny skrek genom hela ceremonin och jag tappade två tårtor i golvet... Ja, ni läste rätt...
Nåja, det är nog bäst att skratta åt det, som tur var hade min mamma bakat 3 sorters kakor, så vi fick något till kaffet iaf...