• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • FruCicci

Hewj

jag är prutt full sm vanligt så här sent. flög in tll arlanda i kväll från s sverige, har varit och begravtr farmor..... bläääääää

gläds SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ åt nyheten att sweet gumma har f¨tt sin lilla dotter, fan vad härligt GRATTIS jag vill ha en nu bebis.... har inte läst i kapp så mycket, men har septemebr me dfått nu då???

jG KOMMER PÅ SÄNDAG

LOVE YOU

• FruCicci

nu såg jag,, frejjjjjjan din gamla galning, 77777777777777777777777777 blåsor shit pommes frittes, nu blir det fyrlinbgar, ha ha ha..l....

nu ska jag ta mig en cigg

puff puff

• Nattson

Freijs, vilka braiga nyheter!

Lappis, som de andra så håller jag tummarna för att allt ska gå vägen!

Själv var jag hos BM idag och det var väl sådär. Jag har lite äggvita i urinen men än så länge är det ingen fara för havandeskapsförgiftning. Men pga mensvärk och SD så har jag blivit kommenderad till att sjukskriva mig 50% nästa vecka och sedan sluta på fredag istället för fredagen efter. Det är bara en vecka tidigare så det funkar. Tyvärr är det lite kaos på jobbet just nu så det var inte så kul att berätta fär närmaste kollegan som kommer att få jobba dubbelt när jag är borta.

Trevlig helg till er, hoppas att ni får det bra på picknicken!

• Nattson

Tinga vad kul att höra att det går så bra!!

Cicci, usch för begravningar! Ta hand om dig! kram

• Sweetstreet63

Å ni är för gulliga!!
    TACK!!

LAPPIS, jag håller alla tummar och tår nu !!!!!
    Du vet väl att "alla goda ting är tre" så en 3-cellig eskimå låter alldeles förträffligt i mina öron!!

Frejis!
    Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!! I knew it!!
    You Go Girl!!!!

Cicci,
    din galning!!!

Härligt att se dig här!

Nattsson,
    ta hand om dig!!!!

Tinga,
    Tack för mailet! Har inte hunnit svara. Men ååååå vad jag är glad över framgångarna med Piff o Puff!! Kan inte ens föreställa mig allt ni gått och går igenom. Själv känner både maken och jag oss som värsta "lyxlirarna". Man får nästan skuldkänslor på neo eftersom vår lilla tjej är som en dinosaurie där jämfort med de flesta. Och hon mår oförskämt bra.
    Idag fick vi mata henne för första gången! Vilken känsla!!!!
    Låter kanske inte mycket, men när man knappt fått hålla henne så blir det en sådan enorm grej och känsla att verkligen äntligen få ha henne i sin famn och att mata henne var en sådan närhetskänsla att jag nästan började gråta...
    Så Tinga, jag kan inte tänka mig in i er situation, men jag gläds oerhört med er och pojkarnas framgångar!!!!

Page,
    jag saknar dig också i tråden!
    Tack för din kommentar på bloggen! :-P Känns skönt att allt verkar bra med er nu. Jag tänker mycket på er även om jag inte hört av mig.

Ni som har min bloggadress kan jag uppdatera att jag nu satt in bilder på Snorpan.

Och nu ska jag även maila bilder till Mugglan så kan hon kanske lägga ut i galleriet också?!

KRAM!!!

• Piggelin1

BS, bara snabbt - OM mannen kommer med så stannar han väl en timme eller så, skulle jag tro - sen drar han tillbaka till Gbg.

Tinga - gott med goda news! Tänker mkt på er!

• Frejis

Sweet - Din lilla dotter är så himla söt och du skriver väldigt bra. Grattis ännu en gång till de stora förändringarna i livet!

Tinga - vad bra att det fortsätter att gå framåt för Piff och Puff.

Cicci -

Brudsommar - tycker att din make så klart ska komma med om det blir enklare och lättare för dig.

Nattson - alltid knepigt att gå ifrån jobbet, tycker jag, oavsett hur goda skäl man har, men du och bebisen är viktigast. Ta hand om er i sommarvärmen! Skickar med en extra kram!

Jag känner mig som en ballong, magen känns bubblig och svullen. Är det alla ägg som lever och frodas eller är det gårdagens middag som gör sig påmind? Skulle gärna vilja se i framtiden, vad det är för resultat det blir på tisdag och längre fram nästa vecka. Hoppas att lite träning nu på förmiddag slår ihjäl alla tankar.

Kl 13.00 på söndag kommer jag att stå i givakt vid Kungliga biblioteket. Ska bli skoj att träffa alla och jag kommer att titta extra nog efter alla röda Bugabooer!

• MSW

Stort grattis Sweet! Även jag fick tårar i ögonen när jag läste! Och hon var verkligen jättesöt!! Och gulligt namn med!

Frejis: Stort grattis till bra doktorsbesök!! Håller tummarna för att det ska fortsätta så!

Lappis: Även om det kanske inte är lika önskvärt med tre celler som med fyra, så hade de juh aldrig satt tillbaka det om det var alldeles för liten chans att det skulle bli något!! Håller tummarna!

Tinga: Skönt att höra ifrån dig att allt är bra med Piff och Puff!! har tänkt på er nu när det var ett tag sen vi fick någon uppdatering!

Nattson: Man känner juh sig lite taskig att "lämpa över" allt.. Men det är inte så mycket man kan göra, man säger juh inte emot när det gäller bebisen...

Jag upptäckte (eller egentligen maken) precis en blöt liten fläck på tröjan precis vid bröstvårtan, så tydligen har jag börjat läcka... Blev lite chock.. Jaja, är väl bara att vänja sig...

Ha en riktig bra nationaldag och efterföljande helg med picknick och allt vad som står på programmet, själva ska vi idag åka till IKEA och på stan och äta glass.. Lördagen ska vi spela minigolf med makens morbror, och på söndag är det liseberg som gäller!
    Puss Puss!

• FruCicci

Tjingeling!

Sweet grattis igen!

Vad fick september och när? Fattar fortfarande inte om hon har fått bebisen?

Piggis, ring mig om du vill, jag vet ju inte om du kollar mer nu, eller om du kan höra av dig till Mugglan som har mitt nummer, så kan vi handla pciknick mat tillsammans, jag kan möta dig en kvart innan om du vill vid stureplan...

Victor är lite snorig, typiskt när man ska ha kalas i morgon för honom och 12 ungar med föräldrar. Men vi kommer vara ute så det ska nog gå bra. Terassen ska smyckas med balon ger och serpentiner och blåklint och hela fadderullan i dag, så har jag det klart.

Jag tror vi får tjata ikapp på söndag, jag ska dock på 75 års kalas kl 16, så jag kan inte stanna såååå jätte länge, måste hem och piffa mig lite till det

HEJA SVERIGE OCH HA EN FIN NATIONALDAG ALLIHOPA!
    Jag har faktiskt en sverige dräkt och tror jag ska hoppa i den idag, dagen till ära

Tjingeling

• Victory

JÄTTEGRATTIS till hela familjen SWEET! Härligt att det gick bra även om hon ville ut för tidigt.

Och skönt att höra ifrån dig, Tinga, och att det går framåt med småkillarna! Tids nog får du också hålla dem i din famn varje dag!

Lycka till alla IVF:are!!!

September är på BB, eller?

Själv har jag runt 7 veckor kvar och jag hoppas att den håller sig därinne tills dess. Allt känns bra men jag börjar känna mig lite otymplig. Den senaste värmen har också varit lite jobbig så jag vet vad som väntar i juli!

Angående vår vattenskada i badrummet så täcker försäkringen hela kostnaden, skönt! Så nu är det bara att få jobbet gjort så snabbt som möjligt.

Kram på er alla tills jag tittar in nästa gång!

Svar på tråden Barnkarusellen 2