Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Ser vâldigt suspekt ut ocksa. Maken hävdar att man "maste ju smaka" men det vet jag nog inte att jag tycker. Jag har inte ens vagat ha det i maten hittills...
Lapinette, man kan låsa upp sin dvd-spelare så att den blir regionfri, man måste få tag på koden för just sin spelare bara, vanligast säger man till att man vill ha den upplåst när man köper den och betalar för det då men det måste väl gå att ordna i efterhand också gissar jag. Kanske kan man luska ut den på nätet så slipper man betala?
Iris och jag kan tänka oss att komma förbi en sväng på söndag, är det kl 13 vid biblioteket som gäller?
Skoj BS - jag föreslog att vi möts utanför biblioteket kl 13:00 för att sedan hitta en lämplig gräsplätt.
För er som dyker upp senare så blir det att gå och leta i Humlan.
Riktigt billiga dvd-spelare kan oftast ta alla zoner, konstigt nog. De lägger vâl inte ner pengar pa att blockera...
Jag säger ju att ni ska sitta nedanför min balkong! (mellan Kungliga biblioteket och Sturegatan blir bra!)
AM - håller du en plats i solen åt oss och sen får du gärna komma ned med lita schysta drinkar.
Jag tror jag har avspärrningsband i källaren ... Som den arga ö-malmstant jag är.
AM: tack då vet jag... Hon har ju helt tydligt varit i den jobbiga 8-9-mån utv.perioden men verkar ha kommit ur den nu för på dagarna är hon nöjd och glad numera och inte alls lika grinig som för några veckor sedan. Men det kanske är en eftersläng från perioden att hon inte hittat tillbaka till den goa sömnen ännu JAg har också märkt att hon sover sämre när hon är inne i en intensiv utv.fas, bla slutade hon sova bra på dagarna för några veckor sedan - det blev hon ju inte mindre grinig av. Men hon återgick till sina goda sovvanor (dagtid) för ett tag sedan, vilket ju också indikerade på att utv.perioden var över. Nåja, det är bara att avvakta... Det funkar ju såå mkt bättre nu än i höstas (när man fortfarande matade på nätterna) om man tänker i ett längre perspektiv.
Zozo: kinesiskt vin som ni FICK?! Uj uj... Det enda kinesiska i spritväg som jag vågar mig på är öl men då gillar jag ganska "lätta" öltyper (mexikanskt, australiensiskt) så det är ju inte så konstigt. De kinesiska smakar typ ingenting
Super AM, sätt upp lite avspärrningstejp mellan några träd på det bästa picnicstället i Humlan åt oss.
Tack på förhand,
från den snälla, försynta Vasabon jag är
Lappis: Nja... bästa och bästa stället... Det blir ju där jag har er inom synhåll ... Ganska nära pissoaren och Kungliga biblioteket ... Bästa picknickstället är ju annars nedanför Floras kulle (i närheten av serveringen) - men DET är alldeles för långt bort från mig så där hamnar ju inga avspärrningsband!